تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی درنشست با امام جمعه شهرستان کنگان:

استفاده از نیروهای بومی در پالایشگاه های جدید پارس جنوبی

  • کد خبر : 4264
  • 20 اردیبهشت 1397 - 10:32
استفاده از نیروهای بومی در پالایشگاه های جدید پارس جنوبی

با اتمام مراحل ساخت، تکمیل و با انجام عملیات راه اندازی پالایشگاه های جدید پارس جنوبی، شهرستان کنگان در یک کانون توجه مضاعف قرار گرفته است.

به گزارش امواج نیوز، هادی هاشم زاده فرهنگ، در نشست با حجت السلام محمودی، امام جمعه شهرستان کنگان ضمن تبریک به مناسب اعیاد ماه مبارک شعبان، با بیان این مطلب، گفت: انتظار داریم از حداکثر ظرفیت های جذب شده و سرمایه های جوانان بومی در شرایط بهره برداری از فازهایی که به مجتمع گاز پارس جنوبی تحویل داده می شود استفاده شود و با همین رویکرد حرکت خواهیم کرد.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: با انجام مراحل فرآیند گزینشی بسیار شفاف و با برنامه ریزی دقیق، از نیروهای بومی مورد نیاز پالایشگاه های مجتمع استفاده خواهیم کرد.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست با اشاره به همدلی و انسجام در مدیران شهرستان کنگان و مدیران صنعت خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی همواره شفافیت، درستی و صداقت را سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار داده و در این مسیر با عزمی راسخ گام بر می دارد.
فرهنگ انجام مسائل مهم فرهنگی در کشور را بسیار مهم دانست و عنوان داشت: اکنون مسائل فرهنگی در کشور بسیار مهم و مورد توجه ویژه قرار دارد و مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با حمایت دستگاه های اجرایی مسائل فرهنگی در شهرستان کنگان همکاری لازم را خواهد داشت.
حجت السلام محمود محمودی در ادامه گفت: اکنون امیدواریم با حضور مدیر عامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی، تدبیر شایسته برای اشتغال جوانان با استعداد منطقه برنامه ریزی و اجرایی شود.
وی ادامه داد: تعاملات بسیار سازنده، همسو با مسائل فرهنگی، باید با شتاب بیشتری ادامه داشته باشد و مجتمع گاز پارس جنوبی با اجرای برنامه های مطلوب فرهنگی در شهر کنگان می تواند گره معنویت صنعت و مردم را محکم کند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4264

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.