تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با فرماندار شهرستان کنکان:

افق توسعه و پیشرفت منطقه اکنون در شهرستان کنگان است

  • کد خبر : 4261
  • 20 اردیبهشت 1397 - 10:28
افق توسعه و پیشرفت منطقه اکنون در شهرستان کنگان است

حوزه شهرستان کنگان اکنون در یک پیچ تاریخی بسیارمهم قرار دارد و افق توسعه و پیشرفت منطقه، اکنون در این شهرستان بزرگ است.

به گزارش امواج نیوز ، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست صمیمی با فرماندار شهرستان کنگان ضمن بیان مطلب فوق، گفت : امیدواریم در سایه تعامل و همکاری دوجانبه بتوانیم گامی بزرگ در مسیر شکوفایی منطقه برداریم.
وی با اشاره به رویدادهای بسیار مهم سال جاری، در بهره برداری از فازهای جدید در سایت دو پارس جنوبی خاطرنشان کرد: اکنون مسائل مهمی از قبیل آرامش، تولید پایدار و امنیت می تواند زمینه را برای بهره برداری از این ثروت ملی را به بهترین شکل ممکن فراهم سازد .
فرهنگ ادامه داد: تطبیق این مسائل مهم در شرایط بهره برداری در تلفیق با جامعه پیرامونی و نیازهای مهم شهرستان و موارد مهمی که مردم شریف این شهرستان و مجموعه مدیریتی این شهرستان جزء اولویت های اصلی آنان است بتوانیم در تلفیق این موارد با هم به نحوه متعادل و متواضع مدیریت کنیم.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، اشتغال جوانان بومی منطقه را مهمترین مورد در شرایط کنونی دانست و گفت: امیدواریم با تشکیل کارگروه مشترک از مدیران صنعت و مجموعه فرمانداری بتوانیم در فازهای باقیمانده در سایت دو پارس جنوبی که در آینده نزدیک به سرانجام خواهند رسید در بکارگیری جوانان با استعداد، بهترین راهکار را پیش بگیریم.
وی ادامه داد: با حمایت، پشتوانه فکری و مدیریتی، ارتباط موثر و با شناختی که از مجموعه پرتلاش و باتجربه در فرمانداری شهرستان کنگان داریم تمام موارد را به سرانجام مقصود خواهیم رساند.
این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم در فاز ۱۹ پارس جنوبی که در آینده بسیار نزدیک به مجتمع گاز پارس جنوبی واگذار خواهد شد، شاهد رویدادهای بسیار مهم در منطقه باشیم.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4261

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.