تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

کشف دو هزار متر مربع زمین خواری در شهرستان کنگان

  • کد خبر : 3937
  • 26 فروردین 1397 - 10:03
کشف دو هزار متر مربع زمین خواری در شهرستان کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف دو هزار متر مربع زمین خواری به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان کنگان خبر داد .

به گزارش امواج نیوز، سرهنگ “رهام رضایی” درباره جزئیات این خبر، گفت: شخصی به نام اقدام به تصرف حدود ۲۰۰۰ متر مربع اراضی ملی واقع در روستای “نخل غانم” متعلق به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس کرده بود.

سرهنگ رضایی در گفتگو با خبرنگار ما  افزود: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی بررسی لازم انجام که پس از جمع آوری مدارک و مستندات مشخص شد، این موضوع صحت داشته و فرد مورد نظر اقدام به تصرف۲هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۵ میلیارد ریال کرده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی متهم به پلیس آگاهی احضار و در بازجویی به بزه انتسابی اقرار کرد، عنوان داشت: نماینده حقوقی منطقه ویژه به پلیس آگاهی مراجعه و با توجه به رفع تصرف متهم، رضایت خود را اعلام کرد.

این مقام مسئول انتظامی شهرستان با اشاره به این که تجاوز به منابع طبیعی و ملی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این سرزمین است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل ، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3937

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.