تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
الماسی:

باند دوم جاده جم به فیروزآباد فارس با مشارکت وزارت نفت عملیاتی می‌شود

  • کد خبر : 3904
  • 16 فروردین 1397 - 8:53
باند دوم جاده جم به فیروزآباد فارس با مشارکت وزارت نفت عملیاتی می‌شود

الماسی نماینده مردم کنگان،دیر،جم و عسلویه با تاکید بر اجرایی شدن باند دوم جاده جم به فیروزآباد فارس گفت: با پیگیری‌های به عمل‌َآمده این پروژه با مشارکت وزارت نفت عملیاتی می‌شود.

به گزارش امواج نیوز  از جم، سکینه الماسی عصر امروز در نشست بررسی اجرایی شدن باند دوم جاده جم در استان بوشهر به فیروزآباد در استان فارس با بیان اینکه بزرگراه شدن این محور از مطالبات مهم مردم شهرستان جم است اظهار داشت: ایمن شدن محور جم به فیروزآباد به عنوان محور مهم مواصلاتی دو استان بوشهر و فارس از خواسته‌های مردم شهرستان جم است.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی طول مسیر جم به فیروزآباد را ۱۵۵ کیلومتر دانست و تصریح کرد: حدود ۲۵ کیلومتر این محور در محدوده استان بوشهر قرار دارد که برای اجرایی شدن باند دوم محور یاد شده پیگیری‌های لازم انجام شده است.

الماسی با اشاره به نشست با معاون اول رئیس جمهور و وزرای نفت و راه و شهرسازی بیان کرد: در این نشست مقرر شدن باند دوم مسیر جم به فیروزآباد با مشارکت وزارت نفت بازگشایی تا یکی از مطالبات مهم مردم محقق شود.

وی، با بیان اینکه در محور جم به فیروزآباد حوادت تصادفات جاده‌ای ناگواری رخ می‌دهد تاکید کرد: ۱۳ کیلومتر از باند دوم مسیر جم به فیروزآباد حادثه خیز است که سال گذشته با مشارکت وزارت نفت عملیات ساخت باند این محور با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان از سمت استان فارس آغاز شد.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور جم به فیروزآباد توسط معاون اول رئیس جمهور خبر داد و افزود: در روزهای پایانی سال گذشته معاون اول رئیس جمهور اجرای پروژه یاد شده به دستگاه‌های ذیربط را ابلاغ کرد که پیش بینی می‌شود به‌زودی این پروژه عملیاتی شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3904

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.