تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024

سرعت عمل پلیس کنگان سارقان خودرو ۲۰۶ را زمین گیر کرد

  • کد خبر : 3882
  • 14 فروردین 1397 - 18:59
سرعت عمل پلیس کنگان سارقان خودرو ۲۰۶ را زمین گیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان: با سرعت عمل پلیس سارقان یک دستگاه خودروی ۲۰۶ کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش امواج نیوز، سرهنگ” رهام رضایی” اظهار داشت :در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی ۲۰۶ توسط چند نفر ناشناس، ماموران کلانتری مرکزی بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی گفت: حین بررسی موضوع فردی به ماموران مراجعه و اعلام داشت در حالی که سوئیچ بر روی خودروی وی بوده برای خرید گل پیاده و به گل فروشی مراجعه کرده است که پس از گذشت ۲۰ دقیقه متوجه سرقت خودرو خود شده است .
سرهنگ رضایی بیان کرد: در همین خصوص ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری مرکزی اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه با بررسی های صورت گرفته محل تردد سارقان و خودرو مسروقه شناسایی شد عنوان داشت: سارقان به محض اینکه خود را در محاصره پلیس مشاهده کردند با انجام حرکات مخاطره آمیز و مارپیچ قصد فرار از صحنه را داشتند که با سرعت عمل ماموران خودرو متوقف و هر ۲ نفر سارق دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: شهروندان می بایست به منظور پیشگیری از سرقت خودرو از گذاشتن سوئیچ بر روی خودرو در هنگام پیاده شدن حتی برای لحظه ای کوتاه نیز خودداری کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3882

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.