تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024

گزارش عملکرد سال اداره گاز شهرستان کنگان

  • کد خبر : 3786
  • 29 اسفند 1396 - 11:01
گزارش عملکرد سال اداره گاز شهرستان کنگان

رئیس اداره گاز شهرستان کنگان از ۱۲۸۰۰ مشترک گاز شهری در شهرستان خبر داد

به گزارش امواج نیوز، رئیس اداره گاز شهرستان کنگان د رگفتگو با خبرنگار ما افزود از ۱۲۸۰۰ مشترک گاز شهری در شهرستان خبر داد و گفت: نوید بخش است که بگوییم در سال ۹۷ با بهره برداری از ۴۲۰۰۰ متر شبکه گاز در شهرک های قائم ۲، نفت و گاز، سلامت، فرهنگیان، معلم و سالمی و ایستگاه تقلیل فشارگاز در شهرک نفت و گاز که اجرای آنها در سال ۹۶ انجام گرفته است ، گام موثری در خدمت رسانی به شهروندان کنگانی می باشد.
همچنین نصب ۸۰۰ فقره انشعاب بصورت مجتمع و پراکنده و اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه پراکنده از دیگر برنامه های سال ۹۷ شرکت گاز در شهرستان کنگان می باشد.

حسن ایمانی ادامه داد: نصب ۷۰۰ فقره علمک گاز به صورت متفرقه و ۱۲۰ علمک به صورت مجتمع در محله های فرهنگیان و سلامت انجام گرفته که مجموع کل انشعابات با توجه به این دو شهرک به ۱۳۰۰۰ علمک گاز رسیده است.

وی از ساخت ساختمان جدید اداره گاز ناحیه سیراف خبر داد و بیان داشت: با توجه به اهداف شرکت ملی گاز ایران در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان، ساختمان جدیدی در ناحیه سیراف به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع آغاز به ساخت گردیده است که امیدواریم در سال آتی به بهره برداری برسد.

رئیس اداره گاز شهرستان کنگان سال ۹۶ را بدون حادثه جانی در بخش گاز شهری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اتمام سال جدید می توانیم ۱۰ سال بدون حادثه را در پرونده شهرستان کنگان به ثبت برسانیم که این موضوع برای شرکت ملی گاز ایران و قطعا شرکت گاز استان بسیار فرخنده است.

وی افزود: درشهرهای از شهرستان کنگان که امکان گاز رسانی میسر بوده نظیر بنک، سیراف و روستاهای تنبک، نخل غانم، برکه چوپان، میانلو، چاه مجنون، پرک و شیرینو به صورت ۱۰۰ درصد گاز رسانی شده است.

وی با بیان به اینکه کنگان مرکز آموزش پرسنل ادارات گاز در جنوب استان می باشد گفت: تا به امروز ۱۵۰۰ نفر ساعت آموزش در ناحیه کنگان جهت پرسنل شهرستانهای کنگان، دیر، عسلویه و جم برگزار گردیده است.

ایمانی در خصوص فرهنگ سازی وآشنای با نکات ایمنی و نحوه استفاده صحیح از وسایل گاز سوز به توزیع کتابچه های ایمنی و گاز بین مشترکین اشاره کرد و افزود: در سال جدید کتابی با عنوان ” ایمنی اول کاره” چاپ و نشر و بین دانش اموزان پیش دبستانی، اول و دوم دبستان توزیع میشود.

وی ادامه داد: ۳پست امداد اتفاقات، جهت خدمت رسانی به مردم شریف شهرهای کنگان، بنک و سیراف آماده خدمت رسانی هستند و همچنین روستایهای شیرینو و پرک به صورت گاز بانی سرویس داده می شود.

رئیس اداره گاز شهرستان کنگان در خصوص نرخ هزینه اشتراک پذیری گفت: شایعه منوط بر افزایش نرخ هزینه اشتراک پذیری را تکذیب می کنم و جهت اطلاع شهروندان اعلام می داریم که این هزینه بستگی به مصرف خانوار و زیر بنای مسکن دارد.

این مدیر مسئول به عنوان عملکرد یکساله به متوسط زمان ۴۸ ساعت نصب کنتور مشترکین، صرفه جویی وقت در قرائت، چاپ آنی قبوض گاز و روی خودرو های امداد و اتفاقات شهرستان کنگان، انجام تست های آمادگی جسمانی از پرسنل امداد و GPS ، نصب توزیع قبض

اتفاقات، نصب دستگاه ای تی ام جهت رفاه حال مشترکین و مراجعه کنندگان، اشاره کرد.

ایمانی به برنامه های سال ۹۷ گریزی زد و بیان داشت:

تکمیل پروژه گاز رسانی به محله های جدید و راه اندازی ایستگاه های گاز جدید الاحداث در شهرک نفت و گاز و منصور آباد روبه روی جایگاه سوخت خلیج فارس و نصب ۵۰۰ فقره انشعابات حداکثر تا پایان خرداد ماه

توسعه شبکه به متراژ ۱۰ کیلومتر و نصب ۴۰۰ فقره انشعابات به صورت پراکنده در شهرستان

جی آی اس کردن کلیه شبکه ها و تاسیسات شهرستان جهت امداد رسانی سریع تر از جمله برنامه های پیش روی این اداره است که با تمام تلاش به آن رقم خواهیم زد.

رئیس اداره گاز شهرستان کنگان از مردم خواست جهت امداد و اتفاقات گازی نظیر قطعی گاز خونه، نشتی علمک و آتش سوزی علمک با شماره ۱۹۴ تماس حاصل نمایند و جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از اخبار اداره گاز استان ، عضو کانال شرکت گاز استان بوشهر شوند. @nigc-boushehr

خبرنگار: زینب تجمع

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3786

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.