تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

شهرِ بی‌شهردار عسلویه

  • کد خبر : 3728
  • 21 اسفند 1396 - 19:11
شهرِ بی‌شهردار عسلویه

یک سال بسر آمد و شهردار نیامد عسلویه / گویی همه خوابند، که بیدار نیامد عسلویه

به گزارش امواج نیوز، حدود ۱۱ ماه پیش بود که پس از هفته ها تبلیغ، هیاهو و صرف هزینه های فراوان و رایزنی های مستمر نامزدهای انتخاباتی با کوچک و بزرگترهای شهر یا دیدار های آشکار و پنهانی، به میمنت و مبارکی، طفل نوزادی بنام «شورای پنجم شهر» در بندر عسلویه متولد شد تا طرحی نو دراندازد و مثل هر دایه مهربانتر از مادری، سرِ کجِ این باصطلاح پایتخت انرژی ایران را کمی تا قسمتی، راست نگهدارد و نابسامانی ها را سامان ببخشد.

می دانیم که اولین وظیفه شوراهای شهر و روستا، پس از ساماندهی به امور داخلی خود و تعیین کمیته های مختلف و اعضای هیات رئیسه، انتخاب شهردار است تا به عنوان بالاترین مدیر اجرایی شهر و مصوبات شورا، به ایفای وظیفه بپردازد.

امّا متاسّفانه در شهر عسلویه با گذشت ماهها و رایزنی های مختلف، بر یک گزینه اصرار شده که به هر دلیل تاکنون و پس گذشت بیش از سه ماه (مدت قانونی) تاییدیه وی از سوی مقامات ذیربط و حکم توسط استاندار صادر نگردیده است.

موضوعی که منجر به ادامه وضعیت سرپرستی شهرداری عسلویه گردیده، آن هم در موقعیتی که زمان چندانی به پایان سال جاری و ورود به ایام نوروز باقی نمانده و مطابق معمول هرسال، مسافران و گردشگران زیادی با استفاده از تعطیلات آغاز سال جدید، راهی این شهر خواهند شد، شهری که به علت عدم حضور شهردار و سردرگمی مدیریت شهری، آمادگی لازمی که سال های گذشته داشته را ندارد.

شایسته است مقامات حاکمیتی خصوصا فرماندار و در صورت لزوم استاندار در این موضوع ورود نمایند و به بلاتکلیفی چندماهه شهرداری عسلویه پایان دهند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3728

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.