تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع چهارشنبه‌سوری در شهرستان دیر

  • کد خبر : 3725
  • 21 اسفند 1396 - 10:39
برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع چهارشنبه‌سوری در شهرستان دیر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع چهارشنبه سوری و خطرات ناشی از آن در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش امواج نیوز، احمد آخوندی ظهر شنبه در حاشیه کارگاه آموزشی با موضوع چهارشنبه سوری در آبدان اظهار داشت: چهارشنبه سوری نباید با رفتارهای پرخطربه چهارشنبه سوزی تبدیل شود.
وی افزود: چهارشنبه پایان سال متاسفانه با رفتارهای پرخطر از یک سنت بسیار قدیمی به یک سنت صنعتی تبدیل شده است و بسیاری از سودجویان با ابزاری که دراختیار فرزندان وجوانان قرار می‌دهند آسیب‌های جبران ناپذیری را برجای می‌گذارند که شاید تا سالیان سال جبران ناپذیر باشد.
آخوندی با اشاره به خطرات چهارشنبه چهارشنبه آخر سال و لزوم فرهنگ سازی برای مقابله با مواد محترقه خطرساز تصریح کرد: خانواده‌ها مراقب باشند چهارشنبه سوری نباید با رفتارهای پرخطر فرزندان‌شان به چهارشنبه‌سوزی تبدیل شود.
رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر تصریح کرد: امسال در ایام نوروز پنج پایگاه فعال اورژانس ۱۱۵ در شهرهای دیر، بردخون، درود احمد، آبدان و دوراهک فعال هستند و در ایام نوروز به مردم خدمات می‌دهند.
محمود حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: همه خدمات اورژانس ۱۱۵ اعم از مشاوره و یا اعزام بیمار رایگان انجام می‌گیرد و هیج هزینه برای انتقال بیماران دریافت نمی‌شود.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین و موثرترین برنامه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر جلب رضایت ارباب رجوع از طریق افزایش کیفیت خدمات و پاسخگویی بیشتر وبهتر به شهروندان است.
حسینیان اظهار امیدواری کرد: در ایام نوروز همه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به‌صورت شبانه روز فعال هستند و به مردم خدمات‌دهی می‌دهند.
یوسف توزی از تکنسین های اورژانس ۱۱۵جاده ای آبدان نیز گفت: در این کارگاه نحوه برخورد و کمک به بیمارانی که دچار سوختگی شده‌اند آموزش داده شد.
وی ادامه داد: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر و اورژانس ۱۱۵جاده ای شهرستان دیر و آبدان مسابقه پیامکی بین دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه راهنمایی حضرت امام خمینی برگزارشد و جزوه‌های مربوط به سوختگی برای آگاه‌سازی خانواده‌ها بین دانش‌آموزان توزیع شد./ رضا محمدی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3725

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.