تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

کلنگ زنی پروژه های آبخیزداری شهرستان کنگان

  • کد خبر : 3722
  • 20 اسفند 1396 - 18:00
کلنگ زنی پروژه های آبخیزداری شهرستان کنگان

با حضور فرماندار شهرستان کنگان, معاونین ایشان,بخشدار مرکزی کنگان, معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و رییس اداره منابع طبیعی کنگان کلنگ زنی ۲سازه آبخیزداری واقع در حوزه آبخیز کنگان و بنک صورت پذیرفت.

به گزارش امواج نیوز، با حضور فرماندار شهرستان کنگان, معاونین ایشان,بخشدار مرکزی کنگان, معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و رییس اداره منابع طبیعی کنگان کلنگ زنی ۲سازه آبخیزداری واقع در حوزه آبخیز کنگان و بنک صورت پذیرفت.
علیرضا منصوری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان در این مراسم گفت: این دو سازه با اعتبار ۱۱میلیارد از محل اعتبارات ملی حوزه های فاقد سد سال ۱۳۹۶در بالادست حوزه بنک اجرا میگردد.حجم عملیات شامل ۴۲۳۰ مترمکعب عملیات سنگ و سیمان می باشد که ۵۰۰هزار مترمکعب آب را استحصال می نماید.
ایشان افزود: هدف از اجرای این پروژه کنترل سیلاب و کنترل فرسایش ورسوب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی می باشد.
منصوری در ادامه بیان نمود: ۳مورد بند سنگی ملاتی نیز از محل اعتبارات استانی سال ۹۶ نیز به زودی پس از برگزاری مناقصه و شناخت پیمانکار در بالادست حوزه کنگان و بنک با اعتبار ۱۶میلیارد ریال اجرا میگردد.که شامل ۷۲۳۷ متر مکعب عملیات سنگ و ملات و ۵۳۰۰مترمکعب عملیات خاکی با حجم آبگیری ۸۵۰هزار مترمکعب می باشد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3722

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.