تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان عنوان کرد:

اقدامات ارزشمند پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با آموزش جوانان بومی

  • کد خبر : 3708
  • 17 اسفند 1396 - 8:42
اقدامات ارزشمند پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با آموزش جوانان بومی

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان عنوان کرد: اقدامات بسیار شایسته و ارزشمندی همسو با آموزش و مهارت آموزی جوانان جویای کار در منطقه به ثبت رسانده است.

به گزارش امواج نیوز، اقدامات بسیار شایسته و ارزشمندی همسو با آموزش و مهارت آموزی جوانان جویای کار در منطقه به ثبت رسانده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد خاک نژاد، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان در نشست با مدیران پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی و کارآموزان بومی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به فعالیت و تلاش های مستمر و ستودنی مدیران پالایشگاه نهم همسو با آموزش و مهارت آموزی جوانان جویای کار در منطقه، آماده هرگونه همکاری در راستای این اقدام ارزشمند هستیم.
خاک نژاد در ادامه عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال اخیر گام های بسیار موثری در حوزه اشتغال و آموزش جوانان جویای کار در منطقه انجام داده و امیدواریم این روند فعالیت ها در سال‌های آینده با شتاب بیشتری ادامه یابد.
به گفته معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان، داشتن توان علمی و تخصصی شرط اول و نیاز اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی در پالاشگاه های جدید، نیروی انسانی توانمند با دانش فنی بالا است و این نیاز با برگزاری کلاس های آموزشی و مهارت آموزی در محیط پالایشگاه های مجتمع محقق خواهد شد.
خاک نژاد بیان کرد: برگزاری دوره عملی در محیط پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی وجه تمایز این دوره با بقیه دوره های آموزشی که در منطقه در حال برگزاری بوده است را نشان می دهد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان در پایان از مدیران پرتلاش پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به خصوص اداره آموزش این پالایشگاه و مهندس هاشمی مدیر پالایشگاه نهم تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3708

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.