تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
رئیس اداره منابع طبیعی کنگان:

۱۳ هکتار درختکاری در شهر بنک اجرا شده است

  • کد خبر : 3673
  • 16 اسفند 1396 - 8:01
۱۳ هکتار درختکاری در شهر بنک اجرا شده است

رئیس اداره منابع طبیعی کنگان گفت: در سال جاری و ۱۳ هکتار جنگلکاری در بوستان های شهر بنک این شهرستان با اعتبار یک میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش امواج نیوز، علیرضا منصوری روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران کنگان افزود: در این مدت بهبود، اصلاح و قرق مراتع و جمع آوری بذر درسطح ۱۷۵۰ هکتار از مراتع روستاهای کنگان با اعتبار۲۰۰ میلیون ریال به اجرا درآمد.
منصوری اضافه کرد: در زمینه حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان هشت پرونده برای ۱۰ هکتار زمین تشکیل و به مقام های قضایی تحویل شد.
وی افزود: ۱۵۰۴ شماره یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان به عنوان ضابط قضایی آمادگی دریافت نظرات و مسائل مردم مربوط به تخریب و تصرفات اراضی ملی را دارد.
همچنین رییس منابع طبیعی کنگان اظهار داشت: منطقه ویژه پارس از مجموعه ۳۰ هزار هکتار اراضی خود در شهرستان کنگان و عسلویه را باید طبق قانون ۲۵ درصد آن را فضای سبز ایجاد کند.
منصوری گفت: سمن های مردم نهاد نیز عملکرد صنایع در خصوص قانون ۲۵ درصد فضای سبز و کمربند سبز شرکت ها را پیگیری و رصد کنند.
منصوری اظهار داشت : ۵ هزار نهال تولید و در هفته منابع طبیعی در کنگان در بین مردم در جایگاه نماز جمعه اهل تسنن و شیعه توزیع می‌شود .
وی افزود در مراسم روز درخت کاری امروز سه شنبه که به همت شهرداری و شورای اسلامی کنگان با مشارکت منابع طبیعی برگزار شد ، ۲۰۰ اصله نهال زینتی و گلهای زیبا در سطح محله مسکن مهر کنگان توسط مردم و مسئولان کاشته و یا به مردم محله هدیه شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3673

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.