تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024

جشن تکلیف دانش آموزان دبستان سمیه آبدان برگزارشد

  • کد خبر : 3619
  • 12 اسفند 1396 - 8:58
جشن تکلیف دانش آموزان دبستان سمیه آبدان برگزارشد

مسول حوزه‌ نمایندگی ولی فقیه درسپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر گفت:نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند متعال است .

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند در ادامه بیان داشت:جشن تکلیف آغاز درخشش روح خدا پرستی درمیان ایندفرشتگان زمینی است .
وی افزود:اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف درانجام فرایض و واجبات خود تلاش کنید هیج وقت اسیر هوای نفس نخواهید شد.
مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه دیر تصریح کرد:وقتی انسان به مرحله تکلیف نرسیده قابلیت این را ندارد که با خدای متعال حرف بزند و جشن تکلیف جشن تشرف یک انسان ،یک نوجوان به ساحت لطف وتوجه پروردگار است..
ایشان ورود به سن تکلیف را یک رویداد زیبا و متعالی برشمرد وافزود:هدف از برگزاری مراسم جشن تکلیف وجشن عبادت اشاعه ترویج فرهنگ دینی .قرآنی .توسعه عفاف وحجاب در مدارس وجامعه خواهدبود
وی در بخش دیگر از صحبت های خود بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا س به پدر خود احترام میگذاشت و نماز اول وقت را سرلوحه کار خود قرار میداد.
رضایی اندیشمند تصریح کرد:حضرت فاطمه زهرا س ۱۹سال عمر کرد و کارهای خوبی انجام داد از جمله حجاب عفاف و به همین خاطر همه مردم دوستش داشتند.
.
وی به دانش آموزان تاکید کرد همان گونه که حضرت فاطمه زهرا به پدر و مادر خود احترام میگذاشت خوب درس میخواند ودر تمامی کارهایش موفق بود و درکارهای خانه کمک میکرد شما هم از حضرت زهرا الگو بگیرید
.
مدیر دبستان سمیه آبدان نیز خاطر نشان کرد:این مراسم با هدف آشنایی دانش آموزان با آموزه های دینی همزمان با ورود به سن بلوغ برگزار شده است.
حوا ارتفاعی ادامه داد:فرهنگ انسان ساز نماز و رعایت حجاب اسلامی و اشنایی دانش آموزان با مراجع تقلید از مهمترین برنامه هایی است که تلاش میکنیم تا به بهترین شکل به دانش آموزان دختر آموزش دهیم .
ارتفاعی درپایان ضمن تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر ،معاون پرورشی همچنین مدیر موسسه خیریه مهر آوران شهرستان کنگان افزود .:الحمدالله در جشن تکلیف این مدرسه همکاری خوبی با دانش آموزان داشته اند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3619

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.