تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

سامانه بارشی جدید در راه بوشهر

  • کد خبر : 3581
  • 07 اسفند 1396 - 17:19
سامانه بارشی جدید در راه بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه های پیش یابی در ۲ روز آینده با ورود سامانه ای بارشی احتمال بارش های پراکنده بویژه در مناطق شمالی و مرکزی این استان تقویت می شود.

به گزارش امواج نیوز، نادر شفیع خدایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از فعالیت سامانه بارشی که همراه بارش های مطلوبی درقسمت های جنوبی و شرقی استان بود بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از کاهش موقت پوشش ابر در امروز و پدیده مه صبحگاهی مورد انتظار در روزهای آینده است.
وی بیان کرد: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر در شهرستان های عسلویه، جم، کنگان و دیر به ترتیب ۷۵، ۶۴.۳، ۵۶، ۲۵.۲ میلی متر باران گزارش شد.
شفیع خدایی افزود: میزان بارش ها در دیلم، اهرم و بوشهر ۶ و میزان بارش در دشتی، برازجان و گناوه نیز به ترتیب ۵.۵، ۴.۳ و ۲.۲ گزارش شد.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری همراه با مه و غبار محلی از فردا با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.
شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس ۳۰ تا ۹۰ سانتی متر پیش بینی شده که گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر افزایش می یابد.
شفیع خدایی ادامه داد: فردا جزر اول ۰۱:۰۳، مد اول دریا ۰۷:۵۸، جزر دوم ۱۱:۴۰و مد دوم ۱۸:۳۰خواهد بود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3581

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.