تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

سخاوت مدیرعاملی برای غیربومی ها/با لابی گری نمی توان باشگاه‌داری کرد

  • کد خبر : 11515
  • 03 دی 1402 - 12:27
سخاوت مدیرعاملی برای غیربومی ها/با لابی گری نمی توان باشگاه‌داری کرد
طبق برخى شنيده ها با لابى گرى مديرعامل سازمان منطقه ويژه، فردى بدون سابقه ورزشى و مديريتى، مديرعامل باشگاه پارس جنوبى مى شود.

به گزارش امواج خبر: تیم پارس جنوبى جم که در فصل جارى مسابقات فوتبال لیگ آزادگان نتایجى ضعیف و دور از انتظار کسب کرده، این روزها در وضعیت نابسمانی به سر می برد.

بهرام رضائیان که با تیم پارس جنوبی جم شناخته شد و به کرسى هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران رسید، در یک اقدام غیر منتظره سر از تیم فولاد خوزستان در آورد و دست پارسی ها را در حنا گذاشت.

با توجه به بی انگیزگی و روزمرگی های رضائیان در دو فصل اخیر پارس جنوبی، می توان رفتن وی از این تیم جنوبی به فال نیک گرفت تا شاهد حضور نیروى با انگیزه و جوان در باشگاه پارس جنوبى باشیم.

اما حالا از منطقه ویژه خبرهاى عجیبى به گوش مى رسد که سخاوت اسدى خواب جدیدى را براى تیم پارس دیده و قصد دارد فردى غیر فوتبالى و بدون سابقه روشن ورزشى را به سمت مدیر عاملى این باشگاه منصوب کند.

با توجه به کارنامه انتصاب های سخاوت اسدى در منطقه ویژه به ویژه انتخاب رئیس امور ورزش و برکنارى چند ماهه وی؛ هواداران از گزینه مدنظر مدیرعامل نگران اند.

امید است با توجه به وجود نیروهاى توانمند و با تجربه در ورزش جنوب استان و شهرستان جم، سخاوت اسدی از دیدگاه صاحب نظران و پیشکسوتان این ورزش بهره برده و مدیرعاملی در خور شان و نام پارس جنوبی برای این باشگاه انتخاب کند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11515
  • منبع : آوای بوشهر

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.