تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آغاز پروژه بهسازی اتوبان سیراف-جم/ محدودیت های ترافیکی اعمال می شود

  • کد خبر : 11484
  • 18 آذر 1402 - 11:51
آغاز پروژه بهسازی اتوبان سیراف-جم/ محدودیت های ترافیکی اعمال می شود
پیمانکار پروژه، تجهیزکارگاه را با اعتبار 7 میلیارد تومان به اتمام رسانده و با اطلاع رسانی محدودیت های ترافیکی، عملیات اجرایی بهسازی اتوبان جم-سیراف در هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش امواج خبر: فرماندار جم گفت: عملیات اجرایی پروژه بهسازی اتوبان سیراف جم از هفته آینده آغاز و محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

سید محمد احمدپور در حاشیه بازدید از کارگاه پروژه بهسازی اتوبان جم –سیراف افزود: با تامین اعتبار و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار، پروژه بهسازی و اصلاح آسفالت اتوبان جم فیروزآباد رسما آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان جم و جنوب بود که با نگاه مثبت استاندار و همراهی خوب راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار جم اضافه کرد: پیمانکار پروژه، تجهیزکارگاه را با اعتبار ۷ میلیارد تومان به اتمام رسانده و با اطلاع رسانی محدودیت های ترافیکی، عملیات اجرایی بهسازی اتوبان جم-سیراف در هفته آینده آغاز می شود.

طبق اعلام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، مسیر جم-سیراف حدود ۱۰۰ کیلومتر است که فاز نخست آن به طول ۶۰ کیلومتر به مناقصه رفته و پیمانکار نیز مشخص شده است.

عبدالکریم اخترشناس اعتبار این پروژه را ۲۷۰ میلیارد تومان اعلام کرده و گفته: این مبلغ از محل اعتبارات ملی تامین شده و شامل اجرای لایه بتنی، روکش آسفالت، درزگیری، لکه‌گیری و تثبیت نشست‌های اتوبان سیراف- جم است.

طبق خبرهای رسیده، قرار است لاین های اتوبان جم سیراف به صورت قطعه قطعه مسدود و محدودیت های ترافیکی اعمال شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11484
  • منبع : آوای بوشهر

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.