تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

کلید بهشت در شرکت پلیمر آریاساسول+تصاویر

  • کد خبر : 11415
  • 08 شهریور 1402 - 7:45
کلید بهشت در شرکت پلیمر آریاساسول+تصاویر
شرکت پلیمر آریا ساسول یکبار دیگر رسالت خود در عرصه مسئولیت های اجتماعی را با ارج نهادن به آثار ارزشمند کودکان و نوجوانان مجموعه کلید بهشت در قالب یک نمایشگاه ، به بهترین نحو ممکن ایفا کرد .

به گزارش امواج خبر: نمایشگاه نقاشی تحت عنوان «تصویر بهشت» حاوی مجموعه ای ارزشمند از تصاویر نقاشی کودکان و نوجوانان توان خواه ذهنی مجموعه «کلید بهشت کنگان» شرکت پلیمر آریاساسول با حضور جمعی از خبرنگاران، مدیران و کارمندان این شرکت برگزار شد.

شرکت پلیمر آریا ساسول یکبار دیگر رسالت خود در عرصه مسئولیت های اجتماعی را با ارج نهادن به آثار ارزشمند کودکان و نوجوانان مجموعه کلید بهشت در قالب یک نمایشگاه ، به بهترین نحو ممکن ایفا کرد.

در این نمایشگاه ضمن عرضه تابلوها و سایر دست ساخته های کودکان و نوجوانان این مجموعه برای فروش، از این عزیزان طی برنامه ای تقدیر شد.

محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت در این آیین، ضمن خوش آمدگویی به مدیران استانی، همچنین توان‌خواهان و اصحاب رسانه گفت: این نمایشگاه فرصتی برای کارکنان شرکت است تا کمک‌های مادی و معنوی خود را به توان‌خواهان این مؤسسه برسانند.

وی تأکید کرد: برای کار خیر نباید منتظر دیگران بود و برای این موضوع می‌بایست داوطلبانه و شتابان گام برداشت.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از تلاش شرکت برای تثبیت جایگاه خود به‌عنوان سفیر توان‌خواهان کلید ‌بهشت یاد کرد و افزود: داوطلب بودن برای اقدام‌های نیک یک قدرت است و این جز با نیت خیر محقق نمی‌شود.

وی افزود: این توان‌خواهان ولی نعمت ما هستند و به آن‌ها افتخار می‌کنیم، وجود آن‌ها به تولید، زندگی شخصی و خانواده ما برکت خواهد داد و تداوم این امر خیر را وظیفه شرعی و دینی خود می‌دانیم.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11415
  • نویسنده : نوید کاردان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.