تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس؛

فلرهای منطقه ویژه خاموش می شود/پایان فلرها تا ۲ سال آینده

  • کد خبر : 11392
  • 01 شهریور 1402 - 9:48
فلرهای منطقه ویژه خاموش می شود/پایان فلرها تا ۲ سال آینده
سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس دیروز 31 مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران جنوب استان: ۶۰ درصد از فلرینگ منطقه ویژه پارس در دو سال آینده کاهش می‌یابد

به گزارش امواج خبر؛ نشست خبری مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با اصحاب رسانه ای استان بوشهر بعد از ظهر امروز سه شنبه ۳ مرداد ماه با استقبال بیش از ۲۵۰ نفر از خبرنگاران استان در محل سالن همایش‌های این سازمان برگزار شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود:  امسال تا اواخر تیرماه ۱۴۰۲ ؛تعداد ۱۴۳۲ نفر از جوانان بومی منطقه مشغول به کار شده اند ، که از این تعداد ۵۲۸ نفر در پارس ۲ مشغول به کار هستند .با آموزش جوانان در مرکز فنی و حرفه ای استان و ارائه مدرک می توانیم شاهدجذب تعداد بالایی از جوانان بومی در بخش های مختلف پروژه ای باشیم.

مدیرعامل منطقه ویژه در بحث کاهش میزان فلرینگ گفت : ۶۰ درصد از فلرینگ منطقه ویژه پارس در دو سال آینده از ۹ میلیون متر مکعب به ۱٫۳ متر مکعب کاهش پیدا می کند که در واقع تقریبا ۶۰ درصد از فلرینگ ها خاموش خواهد شد. همچنین مابقی نیز از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار و برنده نیز مشخص شده است، بنابراین ما ظرف ۲۴ ماه آینده باز هم شاهد کاهش میزان فلرینگ خواهیم بود.

اسدی در خصوص آزمون پیش رو مجتمع گاز گفت: آزمون مجتمع گاز که سابقا قراردادش با دانشگاه امیرکبیر منعقد شده بود را لغو و قرارداد جدیدی با دانشگاه خلیج فارس در این خصوص منعقد کردیم .

وی افزود؛ با راه اندازی فاز ۱۱ پارس جنوبی مجموع تولید گاز ۱۳ پالایشگاه این منطقه، ۷۰ درصد تولید گاز کشور را در بر می‌گیرد و این مهم با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد دلاری نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است.

اسدی در ادامه گفت: در بخش مسئولیت‌های اجتماعی نیز از ابتدای امسال تا امروز ۷۰۹ پروژه با سرمایه ۱۳۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست .

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی اختصاصی سفر رئیس جمهور  به استان بوشهر از محل اعتبارات وزارت نفت این عدد را در بین استانهای کشور منحصر به فرد برشمرد که نشان دهنده نگاه ویژه دولت و وزارت نفت به استان بوشهر است.

اسدی در ادامه و پایان این نشست و در پاسخ به سوالات یکی از خبرنگاران گفت؛ به طور جد پشتیبان تیم پارس جنوبی هستیم و این تیم را برای صعود به لیگ برتر حمایت می‌کنیم.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11392
  • نویسنده : نوید کاردان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.