تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

نشست خبری مدیر عامل منطقه ویژه و دعوت از فرمانداران/ زینت المجالس می خواهید؟!

  • کد خبر : 11386
  • 31 مرداد 1402 - 8:32
نشست خبری مدیر عامل منطقه ویژه و دعوت از فرمانداران/ زینت المجالس می خواهید؟!
نشست خبری مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس روز سه شنبه 31 مردادماه ساعت 15 در محل سازمان منطقه ویژه پارس برگزار می شود.

به گزارش امواج خبر: “نشست خبری مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس روز سه شنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۵ در محل سازمان منطقه ویژه پارس برگزار می شود. حضور شما را ارج می نهیم. روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس لطفا کارت شناسایی همراه داشته باشید”
این متن پیامکی است که برای برخی خبرنگاران و مدیران رسانه، ارسال شده تا در نشست خبری مدیر عامل منطقه ویژه پارس شرکت کنند. تا اینجا البته همه چیز عادی است می ماند شنیده هایی که حاکی از دعوت ۴ فرماندار جنوب استان بوشهر به این نشست است.

این خبر اگر صحت داشته باشد قطعا جای نگرانی است!
چرا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، در نشستی که برای پاسخ به عملکردش در مدیریت منطقه ویژه و راهبری مسئولیت اجتماعی نفت و گاز است باید فرمانداران ۴ شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه را دعوت کند؟ سخاوت اسدی قرار است از چه اعجازی در مدیریتش رونمایی کند که نیاز به حضور عالی ترین مدیران اجرایی جنوب استان دارد؟
نقش و جایگاه نمایندگان عالی دولت در این نشست چیست؟ قرار است با گوشه ای بنشینند و با تکان دادن سر، بیانات مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس را تایید کنند تا آقای مدیر عامل به خبرنگاران بگوید اگر عملکردش قابل دفاع نیست اما فرمانداران ۴ شهرستان را زیرسایه اش دارد و همین برایش کافی است؟!
فرمانداران جنوب استان بوشهر، زینت المجالس مدیران صنعت نفت نیستند که هر جا قافیه تنگ آمد دعوت شان کنند و از قبل حضور این مدیران سیاسی، کسب مقبولیت و محبوبیت کنند.
هر چند فرمانداران به عنوان عالی ترین مقام های اجرایی دولت در شهرستان ها، بهتر می دانند هدف از این دعوت ها چیست و بیشتر از ما خبرنگاران، به چرایی دعوت و جایگاه شان در چنین نشستی می اندیشند./آوای بوشهر

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11386
  • منبع : آوای بوشهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.