تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

دستفروشی در حاشیه راه های بوشهر ممنوع است

  • کد خبر : 11346
  • 24 تیر 1402 - 8:05
دستفروشی در حاشیه راه های بوشهر ممنوع است
رییس اداره نگهداری حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: جمع آوری دستفروشان در حاشیه راههای استان در دستور کار است چون استقرار آنها در این فضاها، خطرات زیادی را برای مسافران و رانندگان به دنبال دارد.

به گزارش امواج خبر: رسول خمیسی با بیان اینکه برخورد با دستفروشان به دلیل تعداد زیاد آنها دشوار است، از این رو اولویت با بزرگراهها است افزود: بیشترین میزان استقرار دستفروشان در حریم جاده های استان در بزرگراه های خلیج فارس و سیراف مشاهده می شود.

خمیسی ادامه داد: براساس ماده هفت قانون ایمنی راه ها، استقرار هرگونه اشیاء در راه و حریم قانونی آن ممنوع است و این اداره کل با آن برخورد می کند.

وی با بیان اینکه تامین ایمنی و سهولت تردد کاربران جاده ای، اصلی ترین اولویت این اداره کل است، اظهار داشت: فروش در کنار جاده نه تنها برای این دستفروشان خطرناک است بلکه برخی رانندگان هم با مشاهده دستفروشان، به ناگاه برای خرید میوه و یا دیگر محصولات تغییر مسیر می دهند که این تغییر مسیر ناگهانی سبب کاهش توان راننده یا دیگر کاربران جاده ای در کنترل خودرو شده و منجر به وقوع سانحه می شود.

وی با اشاره به اجرای ۳۰ طرح جمع آوری دستفروشان جاده ای بوشهر در سال گذشته اضافه کرد: با اقدامات انجام گرفته موفق به پاکسازی برخی نقاط شده ایم ولی دستفروشان در نقاط دیگر به فعالیت های خود ادامه می دهند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11346

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.