تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

دعوت از خبرنگاران جنوب استان توسط پتروشیمی‌های منطقه لطف نیست، یک تکلیف است

  • کد خبر : 11344
  • 23 تیر 1402 - 14:22
دعوت از خبرنگاران جنوب استان توسط پتروشیمی‌های منطقه لطف نیست، یک تکلیف است
در شرایطی‌که: لزوم دعوت و توجه شرکت‌ها و پتروشیمی‌ها، از کلیه خبرنگاران استان، چه در جنوب و چه در جای جای استان بر هیچکس پوشیده نیست؛ تیترهای عجیب سایت‌های خبری جنوب استان مبنی بر اقدام شایسته برخی از پتروشیمی‌ها در خصوص دعوت از خبرنگاران، مایه تعجب فراوان شده است!

به گزارش امواج خبر: در توضیح مطلب بالا ضروری است چند نکته را در نظر بگیریم :

۱- با توجه به اینکه همه‌ی این صنایع عظیم در استان بوشهر و جنوب آن واقع شده است و بالطبع لازم است که جهت انعکاس روتین اخبار مرتبط به طور منظم با کلیه خبرنگاران منطقه در ارتباط باشند، لذا دعوت از خبرنگاران منطقه جز اعمال شاقه نیست و قطعا تکلیفی روتین است که باید انجام می‌شد.

۲- بزرگنمایی دعوت‌ها، گردهمایی‌ها و … که از سوی پتروشیمی‌های منطقه صورت می‌گیرد، از جانب خبرنگاران، سایت‌های خبری، روزنامه‌ها و… در واقع گل به خودی خبرنگاران منطقه به خودشان است! چرا که با این اقدام یک تکلیف‌ِ صرف، به لطف تبدیل می شود.

۳- با توجه به مشکلات عدیده‌ای که مسبب آن در تمام این سال‌ها فقط و فقط صنعت است، ارتباط مداوم صاحبان صنایع و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه با خبرنگاران استان بوشهر ، قطعا می‌تواند کمک شایانی در بحث مسئولیت‌های اجتماعی آن‌ها و اطلاع از راهکارهای طلایی برای انجام و ارائه هر چه بهتر این مسئولیت‌ها باشد، پس با نگاهی به این مورد نیز همچنان در می یابیم که در آخرین نکته هم این صنایع هستند که جهت بهبود عملکرد در این حوزه هم نیازمند این ارتباط مستمر هستند، نه شخص خبرنگار یا روزنامه نگار!

در پایان با اشاره به دعوت اخیر یکی از پتروشیمی‌های مستقر در منطقه از خبرنگاران و انعکاس اخبار مرتبط به آن با تیتر های بزرگنمایی شده لازم است خاطر نشان کرد: علاوه بر تقدیر از این اقدام و لزوم توجه سایر پتروشیمی‌ها به چنین اقداماتی، ضروری است که خبرنگاران بدانند چنین اقداماتی جزیی از اقدامات روتین کلیه صنایع مستقر در منطقه بوده و بزرگنمایی بیش از حد آن می تواند اسباب تنزل شان خبر و خبرنگار شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11344
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.