تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

احداث انبار و فضای بارانداز در بندر کنگان در اولویت قرار گرفت

  • کد خبر : 11327
  • 12 تیر 1402 - 7:51
احداث انبار و فضای بارانداز در بندر کنگان در اولویت قرار گرفت
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف رونق بخشی به بندر کنگان ساخت انبار و فضای بارانداز در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

به گزارش امواج خبر: محمد شکیبی نسب روز یکشنبه در نشست با مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندار کنگان اظهار کرد: ساخت انبار و فضای بارانداز در بندر کنگان در نیمه دوم امسال عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: توسعه موج شکن بندر کنگان نیز به عنوان یکی از طرح های شاخص بندری در استان، اکنون با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: براساس ارزیابی‌ها انتظار است طرح یاد شده به عنوان یکی از مطالبات جدی کنگانی‌ها در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شکیبی نسب ادامه داد: بندر کنگان براساس چشم انداز ترسیمی در عرصه تجارت منطقه‌ای بیش از پیش فعال خواهد شد که این رویکرد نویدبخش رونق و بهبود معیشت ساحل نشینان کنگانی است.

فرماندار کنگان نیز گفت: استقرار دستگاه ایکسری در این بندر و همچنین توسعه طرح های زیرساختی در حوزه دریانوردی از مطالبه‌های شهروندان کنگانی است.

احمد غریبی افزود: انتظار داریم با اهتمام ویژه به بندر کنگان شاهد رونق بیش از پیش این بندر و همچنین افزایش فرصت‌های شغلی در کنگان باشیم.

در حاشیه این نشست مدیرکل بنادر و دریانوردی استان همراه با رییس بندر و دریانوردی کنگان از طرح توسعه موج شکن این بندر بازدید کردند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11327
  • منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.