تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

ظرفیت‌های درمانی کنگان متناسب با جذب توریسم درمانی باشد

  • کد خبر : 11280
  • 09 اردیبهشت 1402 - 11:51
ظرفیت‌های درمانی کنگان متناسب با جذب توریسم درمانی باشد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: باوجود صنایع نفت و گاز و سایر ظرفیت‌های دیگر در شهرستان کنگان باید حوزه درمان به‌گونه‌ای ارتفاع یابد که متناسب با جذب توریسم درمانی باشد.

به گزارش امواج خبر: دکتر احمد یزدان‌پناه شنبه ۹ اردیبهشت در نشست با تیم بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت و درمان کنگان اظهار کرد: در حوزه درمان باید برنامه‌ریزی‌ها و کارها با آینده‌نگری همراه باشد.

وی بابیان اینکه شناسایی سازماندهی و نظارت از ارکان اصلی برای ارتقاء ارائه خدمات است گفت: جلب رضایت مراجعه در بدو ورود به بیمارستان ضروری است و باید اصلاح فرایندها با جدیت دنبال شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر تصریح کرد: احصاء می‌دانی نقاط ضعف مراکز درمانی و تلاش برای کیفیت بخشیدن نقاط قوت بیمارستان‌های استان، اولین هدف از انجام این بازدیدها و نظارت تخصصی بر خدمات این مراکز است.

یزدان‌پناه با ابراز قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر اداری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: تلاش خادمان مردم استان بوشهر در حوزه درمان برای تحقق عدالت در دسترسی به خدمات و افزایش رضایتمندی عموم مردم است.

وی با اشاره به چالش‌های موجود در تأمین شرایط مطلوب درمانی عنوان داشت: اجرای برنامه‌های هدفمند معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک سال گذشته موجب اثربخشی سازنده در این حوزه شده است.

مشاوره و رویکرد نظارتی تیم درمان موجب ارتقاء خدمات بیمارستانی شده است

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز گفت: همدلی بسیار خوبی بین مسئولین استان و شهرستان کنگان برای حل مسائل بیمارستان شکل‌گرفته است.

دکتر سیده انیسه سجادی‌زاده اظهار داشت: جا دارد از حمایت‌های بی‌دریغ رئیس دانشگاه و معاون درمان برای حمایت و کمک به ارتقا کیفیت ارائه خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تشکر و تقدیر نمایم.

وی افزود: مشاوره و رویکرد نظارتی تیم درمان موجب ارتقاء خدمات بیمارستانی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان هم گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان کنگان همکاران بیمارستان امام خمینی کنگان ایثارگرانه در حال تلاش و ارائه خدمات به مردم هستند.

محمود میرحاجی ضمن تبریک هفته سلامت اظهار داشت: ۷۰ درصد مراجعین بیمارستان کنگان از حوزه نفت، صنایع مستقر در جنوب است.

وی تصریح کرد: با رویکردی که مسئولین ارشد حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دارند مطمئناً مشکلات بهداشت و درمان حوزه کنگان کمتر از گذشته می‌شود.
رسانه‌ها و فعالین اجتماعی برای اعتمادسازی مردم به حوزه سلامت کمک کنند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان افزود: باید ضمن حل مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان برای اعتمادسازی مردم به این حوزه نیز تلاش شود و در این مسیر باید از همه مسئولین به ویژه رسانه‌ها و فعالین اجتماعی کمک گرفت.

میرحاجی بابیان اینکه بسترسازی در خصوص اعتمادسازی مردم باید صورت گیرد و از ظرفیت رسانه و فعالین اجتماعی باید استفاده شود گفت: شبکه بهداشت و درمان در کنار بیمارستان است و این همدلی موجب پای‌کار آمدن مسئولین شهرستانی و استان برای حل مشکلات حوزه سلامت شهرستان کنگان شده است.

وی خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم و تقویت نیروی انسانی در اولویت‌های اصلی حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان است.

تیم ویژه پایش عملکرد بیمارستان‌های استان بوشهر مدیران و کارشناسان معاونت درمان، با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرده و سپس در نشست‌های فشرده و تخصصی به ارائه نقاط قوت این بخش‌ها پرداخته و برای نقاط ضعف راهکارهای علمی و عملی ارائه نمودند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11280
  • منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.