تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

انهدام باند ۴ نفره سارقان مغازه در کنگان

  • کد خبر : 11223
  • 02 شهریور 1401 - 8:55
انهدام باند ۴ نفره سارقان مغازه در کنگان
در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه در تیرماه سال جاری در سطح شهرستان کنگان،رسیدگی به موضوع و دستگیری عاملان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کنگان از دستگیری ۴ نفر سارق مغازه و اعتراف آنها به سرقت ۶ گوشی تلفن همراه از یک مغازه در شهرستان کنگان خبر داد.
سرهنگ”حمیدرضا حبیبی”در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه در تیرماه سال جاری در سطح شهرستان کنگان،رسیدگی به موضوع و دستگیری عاملان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: افسران مجرب پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات و اقدامات خاص پلیسی، موفق به شناسایی ۴ سارق سابقه دار شدند و با هماهنگی مرجع قضایی در اقدامی به موقع و غافلگیرانه، متهمان را دستگیر کردند.
سرهنگ حبیبی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات غیر قابل انکار پلیس به سرقت ۶ گوشی تلفن همراه از یک باب مغازه در شهرستان اعتراف کردند،ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، عین اموال مسروقه کشف و پس از هماهنگی با مقام قضایی تحویل مالباخته گردید.
فرمانده انتظامی کنگان در پایان بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تاکید کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11223
  • منبع : پایگاه خبری پلیس

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.