تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت انتخاب مهندس افسردیر به عنوان مدیر برتر منابع انسانی منطقه پارس عسلویه

  • کد خبر : 11125
  • 31 فروردین 1401 - 9:47
پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به مناسبت انتخاب مهندس افسردیر به عنوان مدیر برتر منابع انسانی منطقه پارس عسلویه
مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در پیامی انتخاب شایسته مهندس افسردیر به عنوان مدیر برتر منابع انسانی در بین شرکت‌های منطقه پارس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه؛ مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در پیامی انتخاب شایسته مهندس افسردیر به عنوان مدیر برتر منابع انسانی در بین شرکت‌های منطقه پارس را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است: انتخاب شایسته مهندس افسردیر به عنوان مدیر برتر منابع انسانی مایه مسرت و خشنودی و باعث سرافرازی مجموعه مخازن سبز است و نشان از تعهد، تخصص، خلاقیت و سخت‌کوشی این مدیر برجسته دارد.

این انتخاب را صمیمانه به مهندس افسردیر و مجموعه منابع انسانی تبریک و تهنیت عرض کرده و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون داریم. امید است این انتخاب، چراغ راه موفقیت و پیشرفت‌های مضاعف در بخش‌های مختلف شرکت باشد.

محمدرضا یزدانی کاشانی
مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11125

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.