تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024

از خروس بی محل تا “بامداد” فشل

  • کد خبر : 10995
  • 25 دی 1400 - 12:31
از خروس بی محل تا “بامداد” فشل
"بامداد جنوب" که بقول خودش چهارکلمه حرف حساب می خواست بزندبا بیش از چهل صد کلمه ، عقده گشائی کرد.

به گزارش امواج نیوز: “بامداد جنوب” که بقول خودش چهارکلمه حرف حساب می خواست بزندبا بیش از چهل صد کلمه ، عقده گشائی کرد، درست این همان چیزی است که ما امروز آن را به عنوان “بمباران عقبه ی استان” می شناسیم.

واقع امر این است که این مطلب بنا برتشریح ذیل: وجاهت دفاع از نیروی اعزامی از یک سو را مخدوش نمود و از طرفی ضریب تردید و نگرانی و بی اعتمادی به خروجی آن انتصاب را در افکار عمومی جنوب استان افزایش داده و کمکی به عرصه ی تعاملات درونی استانی نکرد. و حساسیت حداکثری را برانگیخت!

دراین نوشتار نه حق میزبانی بومیان و نه تاثیرات سوء همه جانبه ی صنعت در فاصله ی صفر حریم پیرامون صنعت و نه حتی حق اعتراض و واخواهی یک مطالبه ی جزئی برسمیت شناخته شد! چیزی که با روح رسانه و رسالت حرفه ی و دیدن حقوق مردمان جنوب استان در تضاد بود، کم اهمیت جلوه دادن اعتراضات تریبون‌ها ( امام جمعه ی موقت) و منتخبین مردم در شوراها و تنزل دادن شان اهالی رسانه ی معترض جنوب (خود را رسانه ی میدانند) از جوانب ممهمل تا رسیدن به فشل نشریه‌ی را اشکار می کند که می خواهد با سرزنش ساکنین جنوب با عنوان” عدم اعتراض به مدیران غیر بومی”برای خود از این آشفته بازار انتصاب نامقبول کلاهی دوریه ببافد.

این در حالیست که عموماً و همواره تمرکز بیشتر نخبگان در مرکز استان بوده که به عبارتی آنها بیشتر و موثرتر می توانسته اند به این پدیده شوم معترض باشند. که اینگونه نبوده و در دولت قبل حتی بسیاری از مدیر کل ها و استاندار هم غیر بومی بوده اند؟

و از این سو فعالین اجتماعی جنوب همواره به این داستان مدیریت غیر بومی درصنعت تا نحوه ی جذب کارکنان و کارگران نیز اعتراض داشته اند که نهایتاً بهره برداران در نواحی دیگر استان بوده اند! و امثال شما همراهی نداشته اند؟ لطفاً آمار بگیرید!

در پاین اگر نمی توانید سطح ارزیابی تحلیلی خود را بالا تر ببرید، اشکالی ندارد ما سعی می کنیم چند درجه پایین بیایم تا به سطح شما برسیم؟ و اینگونه در همپوشانی خطاها واشتباهات محاسباتی هم وزن و همگن شما گردیم!

و اگر این را می خواهید که با تحمیل نیرویی از شمال استان که در این منطقه پذیرفتنی نیست به هرشکل مقبولیت بخشید، اجحافی بزرگ در حق شایستگان جنوب استان و مردمان آن مرتکب شده اید زیرا افراد زیادی داریم که می توانند، همان نقش و بلکه بهتر ازآن را بعهده بگیرند و تا حق العمل رپرتاژ آگهی برخی محفوظ بماند؟!

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10995
  • نویسنده : عبدالمجید اورا
  • منبع : کنگان نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.