تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

پارک‌های شهر کنگان به جولانگاه موتورسواران تبدیل شده است

  • کد خبر : 10963
  • 07 آذر 1400 - 10:04
پارک‌های شهر کنگان به جولانگاه موتورسواران تبدیل شده است
کدام نهاد مسئولیت آزارهای بی شماری که در این مکان متوجه شهروندان است را به عهده می گیرد؟ بی مسولیتی تا چه زمان؟

به گزارش امواج نیوز، این روزها با بهتر شدن هوا و مساعدتر شدن شرایط کرونایی شهروندان اوقات فراغت خود را در تنها پارک با امکانات کماکان بهتر از سایر پارک های نوار ساحلی کنگان می گذرانند.

علاوه بر این فضای مناسب این پارک جهت انواع ورزش ها و پیاده روی و حتی شنا باعث شده است تعداد بسیار زیادی از شهروندان علاوه بر گذران اوقات فراغت و تفریح برای ورزش نیز به این مکان مراجعه نماید.

در ماه های اخیر بالغ بر صدها پیام با مضمون آزار و اذیت موتور سواران در این پارک دریافت شده است و با اینکه متن پیام ها بارها و بارها استوری و در معرض دید مسئولان مرتبط قرار گرفته است اما هیچ واکنش و تلاشی از سوی آنها جهت حل این معضل دهنده صورت نگرفته است!

شایسته است نیروی انتظامی و هر ارگان دیگری که مسئولیت حفظ امنیت و آرامش در این مکان را بر عهده دارد، پس از بارها تذکر اینبار حرکتی شایسته از خود به نمایش بگذارد و اگر هم توان حل این معضل را ندارند با اعلام ناتوانی خود در رفع این مشکل به جوانان و سایر فرهیختگان این شهر این اجازه را بدهند که در یک حرکت مردمی و خودجوش برای رفع این مساله و سرکوب عاملان این آزار و اذیت ها که گاها بسیار زننده است (خصوصا در مورد خانم ها) اقدام نمایند.

رسانه امواج نیوز منتظر پاسخ و عکس العمل مناسب از سوی نیروی انتظامی و سایر نهادهای مرتبط و انتشار آن در این خصوص می باشد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10963
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.