تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

جای خالی نخبگان جنوب استان در کنار شیخ برگزیده احساس می شود

  • کد خبر : 10933
  • 01 آبان 1400 - 12:12
جای خالی نخبگان جنوب استان در کنار شیخ برگزیده احساس می شود
موسی احمدی نماینده جنوب استان تا چه اندازه از ظرفیت های نخبه، جوان و مردمی در برنامه‌های مختلف این دوره در کنار خود استفاده کرده است؟!

به گزارش امواج نیوز: با گذشت بیش از یکسال از حضور موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، آنچه از عکس ها و فیلم های حضور ایشان در جلسات متعدد، کلیدی و مهم مشاهده می شود “عدم حضور نخبگان عرصه های مختلف” در کنار اوست!

اما مسئله تنها به عدم حضور نخبگان خلاصه نشده و مهم تر از این، مساله حضور افراد غیر مرتبط با این جایگاه در کنار شیخ و حواشی بی شمار ناشی از آن است!

آنچه مسلم است اینست که: قطعا استفاده از ظرفیت و افکار نوآورانه و خلاقانه نخبگان در این مسیر نمایندگان را در بهارستان موفق‌تر، تاثیرگذار‌ تر و مقبول تر خواهد کرد، چرا که در این عصر مدرن هر تفکری که فاقد علم و منطقی متناسب با ساختار روز نباشد بدون شک یا رد شده یا بی اهمیت و پیش پا افتاده تلقی خواهد شد.

تا جایی که شاید بتوان گفت اینکه بسیاری از خواسته های منطقی ما نیز بی پاسخ می ماند ناشی از عدم وجود تفکرات نخبگان در ورای تصمیم گیری‌ها است!

سوال مهم و قابل تامل اینست که چرا در این دوره برنامه شیخ برای استفاده از این ظرفیت ها تا به امروز عملی نشده است؟ آیا استفاده از این ظرفیت‌ها را برای سال‌های پایانی حضور خود در مجلس ذخیره کرده است؟ یا برنامه دیگری برای این منظور دارد؟

انتظار می‎رود که ایشان از اشتباه گذشته، که عدم استفاده از نخبگان در کنار خود بود درس گرفته و با توجه به اینکه قریب به دو سال از حضور ایشان در مجلس می گذرد در همین مدت زمان کم باقیمانده به جبران این اشتباه بپردازد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10933
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. انتظار نمی‎رود که ایشان از اشتباه گذشته، که عدم استفاده از نخبگان در کنار خود بود درس گرفته باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.