تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آیا داستان تکراری پارازیت برای رسانه ملی در کنگان پسندیده است ؟! / دلیل عدم چاره اندیشی ها چیست؟

  • کد خبر : 10917
  • 24 مهر 1400 - 8:01
آیا داستان تکراری پارازیت برای رسانه ملی در کنگان پسندیده است ؟! / دلیل عدم چاره اندیشی ها چیست؟
دیر زمانی است شاهد حجم زیاد پیام های نارضایتی مردم از پارازیت هستیم ، اما تا کنون از سوی هیچ مسئول یا نهادی جواب قانع کننده یا اقدامی برای حل این معضل آزاردهنده دریافت نشده است.

به گزارش امواج نیوز، دیر زمانی است شاهد حجم زیاد پیام های نارضایتی مردم از پارازیت هستیم، اما تا کنون از سوی هیچ مسئول یا نهادی جواب قانع کننده یا اقدامی برای حل این معضل آزاردهنده دریافت نشده است.

در سال‌های گذشته با پیگیری برخی رسانه‌ها جوابی مبنی بر تقصیر صدا و سیما دریافت شده است، اما متاسفانه پس از دریافت این جواب هم هیچ اقدامی مبنی بر حل مشکل صورت نگرفت.

اینکه جوانی مدت‌ها منتظر آغاز فصل جدید یک لیگ بنشیند و بازی را بریده، بریده تماشا کند یا اصلا نتواند تماشا کند! اینکه کودکی نتواند به تماشای برنامه مورد علاقه اش بنشیند و یا مادری سریال مورد علاقه اش را نبیند و …

شاید در نگاه اول پیش افتاده به نظر برسد اما میتوان گفت به نوعی نادیده گرفتن نیاز و حق مسلم مردم است!

نکته مهم اینست: آیا رسانه ملی هم باید دچار پارازیت باشد؟ آنهم در شرایطی که بطور مداوم همین مردم به استفاده از رسانه ملی تشویق میشوند!؟ وقتی مسئولان امر عاجز از حل این معضل هستند، قطعا استفاده از رسانه ملی هر روز کمتر از دیروز خواهد شد.

نکته مهم دیگر اینست که در آخر کدام نهاد قرار است مسئولیت این پارازیت‌ها را به گردن گرفته و رسما به مردم اعلام کند؟ آیا همچنان قرار است این مشکل را هر نهاد به گردن نهاد دیگر بیندازد و از سر خود باز کند؟

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10917
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.