تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
برسد به دست شیخ موسی احمدی؛

آمار اشتغال نیروهای بومی در شرکت‌های منطقه ویژه پارس و سهم آنان در پست‌های مدیریتی فاجعه بار است

  • کد خبر : 10915
  • 20 مهر 1400 - 9:51
آمار اشتغال نیروهای بومی در شرکت‌های منطقه ویژه پارس و سهم آنان در پست‌های مدیریتی فاجعه بار است
شیخ موسی احمدی نماینده جنوب استان به تازگی گفته است « از مدیران توانمند استان بوشهر در صنایع مستقر در استان به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته! و رقم ۵۰ درصد اشتغال نیروهای بومی هیچگاه محقق نشده است!» (نقل قول مستقیم)

امواج نیوز به نقل از پایتخت انرژی : شیخ موسی احمدی نماینده جنوب استان به تازگی گفته است « از مدیران توانمند استان بوشهر در صنایع مستقر در استان به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته! و رقم ۵۰ درصد اشتغال نیروهای بومی هیچگاه محقق نشده است!» (نقل قول مستقیم)

جناب آقای دکتر احمدی! این ره که می‌روی به ترکستان است، جنابعالی از یک طرف در بازدید اخیر آقای اوجی وزیر نفت در جم به جای انتقاد از وضعیت اسف‌بار موجود در حوزه انتخابیه تمام قد و به عالی‌ترین شکل ممکن از وی حمایت کردید و حال که سفر تمام شده است و دیدید همه مسئولان استانی لب به انتقاد گشودند، دیر هنگام گلایه می‌کنید!

کانال خبری نفت و گاز نیوز و سایت پایتخت انرژی در آستانه سفر رئیس‌جمهور در چندین یادداشت به برخی مطالبات استان بوشهر از رئیس‌جمهور پرداخته بود و افتخار می‌کند آغازگر یک مطالبه‌گری فراگیر در سطح استان در میان مسئولان بوده است و این « همدلی و همزبانی» بی‌سابقه در میان مسئولان برای احقاق حقوق از دست رفته استان در پارس‌جنوبی را به فال نیک می‌گیرد.

اما در خصوص میزان اشتغال نیروهای بومی مورد اشاره آقای احمدی نماینده محترم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به اطلاع می‌رسانیم؛میزان اشتغال نیروهای بومی با احتساب شهرهای استان هرمزگان و فارس شامل مهر، گله دار، لامرد و‌ پارسیان در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به زحمت به ۲۰ درصد می‌رسد که اگر به صورت ویژه استان بوشهر را مورد بررسی قرار دهیم این آمار فاجعه‌بار تر خواهد شد و به۱۵ درصد می‌رسد و از این رهگذر سهم مدیریتی هم تقریباً هیچ… .

امید‌واریم وزارت نفت و شرکت‌های نفت، گاز و‌ پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه و بالاخص سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صدای بلند و رسای همه مسئولان را بشنود زیرا دیگر جای هیچ آزمون و خطایی برای استان و صنعت نفت نمانده است…

پ ن: امیدواریم مطالب بالا به دست شیخ جنوب(لقب دکتر موسی احمدی) نماینده مردم شریف شهرستان‌های کنگان، جم، دیر و عسلویه برسد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10915

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.