تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

نفس تحصیلکرده‌ های بیکار در قطب انرژی کشور بریده است/چرا گوش شنوایی برای درک این حجم از بی عدالتی نیست!

  • کد خبر : 10910
  • 14 مهر 1400 - 16:01
نفس تحصیلکرده‌ های بیکار در قطب انرژی کشور بریده است/چرا گوش شنوایی برای درک این حجم از بی عدالتی نیست!
اینکه بزرگترین میدان گازی خاور میانه ظرفیتی برای اشتغال نیروهای بومی خود ندارد حقیقتی واضح ، خنده دار و در عین حال دردآور است ! حقیقتی که هر روز بر شدت وضوح آن افزوده می شود و مسئولین عزیزمان به سادگی یکی پس از دیگر می آیند و می روند و از آن می گذرند !

به گزارش امواج نیوز، اینکه پس از سالها مطالبه گری جوانان بومی در قطب انرژی کشور تا امروز به هیچ نتیجه قابل پذیرشی نرسیده ایم جای تامل بسیار دارد .

با وجود ظرفیت های بی شمار شغلی و جوانان شایسته این ظرفیت ها هر روز بر تعداد بیکاران این منطقه افزوده می شود .

مسئولین گرامی : شایسته است به عنوان یک جوان بومی و به نمایندگی از تعداد کثیری از بومیان منطقه این نکته را به شما یادآور شوم که اگر تا کنون هیچکدام از شما نتوانسته اید به حل این معادله آسان بپردازید ، لطفا در دولت جدید که قرار است بنیان همه چیز از اساس بر پایه عدالت بنا شود این بی عدالتی محض که سالهاست نفس جوانان منطقه را بریده است از بیخ و بن برکنید و کارنامه ای شایسته از خود به جای بگذارید !

اینکه بزرگترین میدان گازی خاور میانه ظرفیتی برای اشتغال نیروهای بومی خود ندارد حقیقتی واضح ، خنده دار و در عین حال دردآور است !

حقیقتی که هر روز بر شدت وضوح آن افزوده می شود و مسئولین عزیزمان به سادگی یکی پس از دیگر می آیند و می روند و از آن می گذرند !

داستان های تکراری نبود ظرفیت های مرتبط و …دیگر در باور هیچکس نمی گنجد و پاسخ ها به این مطالبه گری ها آنقدر غیر واقعی است که جایی برای هیچ حرفی نمی ماند !

مسئولین عزیز‌ : باید بدانید این مردم بدنبال پاسخی مناسب برای حل این معضل غیر پیچیده از جانب شما هستند ، معضلی که تا کنون باعث پایمال شدن حق هزاران جوان در این منطقه شده است .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10910
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.