تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

تخریب و دوباره کاری های میادین و بلوارهای کنگان معضلی جدی برای شهروندان!

  • کد خبر : 10897
  • 04 مهر 1400 - 8:16
تخریب و دوباره کاری های میادین و بلوارهای کنگان معضلی جدی برای شهروندان!
دیر زمانی است شهروندان به کرات شاهد این دوباره کاری های پی در پی هستند ، دوباره کاری هایی که می توان گفت ، حتی اگر علم و تفکر منطقی نیز در پی آن است ، به شدت چهره منطق های قبل از آن را مخدوش کرده است !

امواج‌ نیوز – راضیه محمدی: دیر زمانی است شهروندان به کرات شاهد این دوباره کاری های پی در پی هستند ، دوباره کاری هایی که می توان گفت ، حتی اگر علم و تفکر منطقی نیز در پی آن است ، به شدت چهره منطق های قبل از آن را مخدوش کرده است !

منطق های زیر سوال رفته ای که با آرامش و سرمایه این شهر و شهروندان به طرز فجیعی به بازی پرداخته است !

سوال اینست : اگر مهندسین ، معماران و مدیران شهری در گذشته سواد پرداختن به مبلمان شهری را نداشته اند ، چگونه انتخاب شده اند ؟

قطع به یقین انتخاب این مدیران و‌مهندسان صدمات جبران ناپذیری به سرمایه های این شهر وارد کرده است و تا زمانی که روشنگری لازم در خصوص این اشتباهات و افراد اشتباه حاضر در این منصب ها صورت نگیرد ، ستم به این مردم ادامه خواهد داشت !

صرف هزینه های هنگفت برای این دوباره کاری ها نشان از عدم تفکر و پیش بینی منطقی لازم و همچنین عدم وجود افراد شایسته در آن مقطع دارد .

لذا با وجود همه این مسائل و مشکلات لزوم انتخاب افراد شایسته در پست های مختلف مربوطه ، استفاده از پیمانکاران واجد شرایط ، داشتن برنامه معین و حساب شده و … در شرایطی که اقتصاد کشور نیز به شدت دستخوش رکود است ، اموری ضروری است‌که باید محقق شود .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10897
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.