تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

هشدار: وضعیت نانوایی‌های کنگان بسیار اسفناک است

  • کد خبر : 10889
  • 12 مهر 1400 - 7:46
هشدار: وضعیت نانوایی‌های کنگان بسیار اسفناک است
وضعيت نانوائي ها بسيار اسفناک است. کسری چانه، عدم رعايت بهداشت، نبود ترازوی سالم و استاندارد و فروش آرد سهميه‌ای به طور آزاد از جمله تخلفات در شهر کنگان است که روزانه توسط مردم به این سایت گزارش داده می شود.

به گزارش امواج نیوز: وضعیت نانوائی‌ها بسیار اسفناک است. کسری چانه، عدم رعایت بهداشت، نبود ترازوی سالم و استاندارد و فروش آرد سهمیه‌ای به طور آزاد از جمله تخلفات در شهر کنگان است که روزانه توسط همشهریان به این سایت گزارش داده می شود.

متاسفانه افزایش قیمت نان که بهبود کیفیت و جلوگیری از تخلف شعارش بود، اما در این مدت نه‌تنها بر کیفیت نان اضافه نشد بلکه هرروز کاسته هم شد و گواه این ادعا گلایه‌های تمام‌نشدنی مردم ایستاده در صف نانوایی‌های این شهر است.

و در این بین شهروندی گفت: «اگر یک روز بماند بیات‌شده و دیگر قابل‌خوردن نیست و مثل لاستیک می‌شود»؛ نان‌ها را میان نایلون انداخته و غرزنان می‌رود. از نفر بعدی هم کیفیت نان را جویا می‌شوم و او منتظر می‌ماند تا شاطر نانی از تنور دربیاورد. «ببین پسرم نان‌ها چقدری شده! من عیال‌وارم این نان یک بچه را هم سیر نمی‌کند».

طبق گزارشات مردمی متاسفانه به علت غیر بومی بودن بعضی نانوایان، نانوائی‌ها به خوابگاه هم تبدیل شده و این منجر به عدم رعایت بهداشت نیز می‌شود.

شهروند دیگری گفت: نان تولیدی برخی از نانوایی‌ها در کنگان خمیر بوده و پس از گذشت یکی دو ساعت پس از زمان پخت امکان نگهداری آن در یخچال وجود ندارد و فورا باید مصرف شود.

با اینکه در این سایت بارها از بی کیفیتی نان در کنگان مطالبی را منتشر کردیم، اما هیچ گونه صدایی از مقامات مسئولین شنیده نشد. اما به‌ راستی کدام مسئول باید بیدار شود تا نان خوب در سفره‌هایمان باشد؟

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10889
  • نویسنده : نوید کاردان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.