تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

چرا در هیچکدام‌ از دانشگاه های کنگان دوره های کارشناسی ارشد ارائه نمی شود؟

  • کد خبر : 10884
  • 22 شهریور 1400 - 14:40
چرا در هیچکدام‌ از دانشگاه های کنگان دوره های کارشناسی ارشد ارائه نمی شود؟
سالها اجحاف در حق کنگانی ها توسط مسئولین و نماینده های وقت در مجلس، گناهی نابخشودنی است.

به گزارش امواج نیوز – راضیه محمدی: دوره های ارشد که از سال ها قبل در دانشگاههای کوچکترین شهرهای کشور ارائه میشد و فارغ التحصیلان بسیاری نیز داشته است ، تا کنون در شهری پر جمعیت ، مهاجر پذیر و شلوغ مثل کنگان ارائه نشده است و این نکته که مسئولین تا این اندازه به امر آموزش دانشگاهی بی اهمیت بوده اند ، بسیار تاسف برانگیز است .

ضمن اینکه اگر در کنگان از سالها قبل برای زیرساخت های لازم توسط مسئولین مربوطه در این خصوص اقدامی صورت گرفته بود تا کنون نه جوانان از تحصیل بخاطر هزینه های گزاف ایاب و ذهاب بازمانده بودند و نه بخاطر ادامه تحصیل وقت و هزینه خود را صرف رفتن به شهرهای همجوار برای ادامه تحصیل می کردند .

این نکته که کنگان در ارائه این مقطع آموزشی از شهرهای همجوار بسیار عقب مانده و همچنین آسیب های ناشی از آن بر همگان واضح است و نکته تاسف برانگیز تر این است که در حالی که ما برای راه اندازی مقطع ارشد به چانه زنی پرداخته ایم بسیاری از همین دانشگاه های کوچک اطراف دوره های دکترا نیز ارائه کرده اند !

امید است نماینده محترم با همراهی مسئولین مربوطه اینبار بتوانند قدمی در این خصوص و برای آینده فرزندان این دیار بردارند ، چرا که کوتاهی پشت کوتاهی همیشه نشان از عدم مسئولیت پذیری وهمچنین عدم تلاش در راستای احقاق حقوق این مردم دارد .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10884
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.