تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024

ما شما را به ماندن در خانه دعوت می کنیم

  • کد خبر : 10737
  • 25 مرداد 1400 - 10:33
ما شما را به ماندن در خانه دعوت می کنیم
رسانه امواج نیوز شما همشهریان عزیز را به ماندن در خانه دعوت می کند.

رسانه امواج نیوز شما همشهریان عزیز را به ماندن در خانه دعوت می کند .

در این روزهای سیاه و‌سخت و طاقت فرسا که هر لحظه بیم از دست دادن عزیزی وجود دارد، کادر درمان، کلیه پرسنل بیمارستان ها و همه عزیزانی که در این جبهه فعالیت می کنند را دریابیم.

هر روز بیشتر از دیروز شاهد وضعیت سیاه جامعه هستیم و این در حالی است که تنها راه نجات خود و عزیزانمان اینست که با وجود همه مشکلات در خانه بمانیم و از خود و عزیزانمان محافظت کنیم.
متاسفانه اینروزها آنچه بیشتر از همیشه به چشم می خورد پیام های تسلیت پی در به پی به خانواده های داغدار است، خانواده هایی که داغ نشسته بر دل هایشان را مرهمی نیست …

خستگی‌ کادر درمان ، از پزشکان و پرستاران گرفته تا نگهبانان و خدمه بیمارستان را به عینیه میبینیم و جا دارد در پاسخ ایثار آنان در خانه بمانیم و بیشتر از همیشه حافظ سلامت خود و خانواده هایمان باشیم .
همچنین اقدامات سایر نیروهای خدمات رسان جامعه در این روزهای بحرانی نیز قابل ستایش است .

رسانه امواج نیوز همه شما همشهریان عزیز را به رعایت هر چه بیشتر مصوبات ستاد کرونای شهرستان و خودداری از حضور در هر گونه تجمع ، میهمانی ، تردد و حضور غیرضروری‌ در بازار ها و‌ مراکز خرید و … دعوت می نماید .

همچنین بسیار پسندیده است اگر کسب و‌کارهای غیر ضروری طبق دستور این ستاد اقدام به تعطیلی نمایند ، چرا که چند روز تعطیلی در حالی که سالم و سلامت هستند بهتر از تعطیلی بر اثر درگیر شدن خود و خانواده با این بیماری همه گیر است .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10737
  • نویسنده : نوید کاردان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.