تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
صدای مردم:

بهداشت بیمارستان کنگان در ضعیف ترین سطح ممکن/مسئولین چاره ای بیندیشند!

  • کد خبر : 10677
  • 06 مرداد 1400 - 11:03
بهداشت بیمارستان کنگان در ضعیف ترین سطح ممکن/مسئولین چاره ای بیندیشند!
از آنجا که این بیمارستان روزانه جمعیت زیادی را از شهرها و‌ روستاهای مجاور پذیرا می باشد، بنابراین شلوغی و حجم زیاد مراجعین بار زیادی را بر دوش پرسنل خواهد گذاشت.

امواج نیوز – راضیه محمدی: از آنجا که این بیمارستان روزانه جمعیت زیادی را از شهرها و‌ روستاهای مجاور پذیرا می باشد ، بنابراین شلوغی و حجم زیاد مراجعین بار زیادی را بر دوش پرسنل خواهد گذاشت اما این مساله به هیچ عنوان نمیتواند توجیهی باشد برای عدم رسیدگی به نظافت و بهداشت آن!
این بیمارستان نه در زمان ریاست کنونی و نه در زمان مواجهه با کرونا بلکه سالهاست از عدم سطح بهداشت مناسب رنج می برد.

با وجود نارضایتی های زیاد مراجعین و گوشزد کردن به مسئولین و متولیان امر باز هم هیچ پیشرفتی در بهبود سطح بهداشتی مشاهده نشده است و گویا قرار است همین روند همچنان ادامه داشته باشد.

حال دو نکته اساسی نیز مطرح است که عنوان کردن آنها خالی از لطف نیست:

  1. اگر توجیه مدیریت، رویا رویی با مساله کرونا باشد ، باید گفت کرونا قریب به دو سال است که به همه زوایای زندگی روز مره گره خورده است ،پس باید به ناچار آن را بخشی از زندگی خود بدانیم و برای همه جوانب رویارویی با آن در هر سازمانی چاره اندیشی کنیم ، خصوصا برای یک سازمان خدمات رسان حیاتی مثل بیمارستان.
  2. اگر توجیه احتمالی دیگر مدیریت ، کمبود نیرو باشد ، باید گفت ایشان میتوانند با استفاده از قانون بهره وری در مدیریت منابع انسانی و با تهیه یک برنامه روتین سازمان یافته توسط یک فرد متخصص برای نیروهای بخش خدمات با توجه به کمبود نیرو باز هم سطح بهداشت بیمارستان را در شرایطی به مراتب مطلوب تر از شرایط کنونی نگه دارد.

البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که : هر مدیری می تواند جدا از تخصص و وظایف محوله با داشتن ارتباط مداوم و مستمر با متخصصین مدیریت منابع انسانی حتی با وجود کمترین نیروها در هر سازمان بیشترین و بهترین استفاده را از آنها برده و‌ مطلوبترین شرایط را برای هر بخش از سازمان خود به ارمغان آورد ، نکته ای که تقریبا تمام مدیران شهرستان هیچ توجهی به آن‌ ندارند !

در پایان ؛با توجه به حجم زیاد شکایت های مردمی از وضع نابسامان بهداشت بیمارستان ،اگر چاره اندیشی و برنامه جدیدی در این خصوص از سوی مدیریت محترم بیمارستان کنگان منتشر شود خالی از لطف نیست چرا که با وجود وضعیت نابسامان کرونایی این روزها تحمل این شرایط هر روز دشوارتر و خطرناک تر از دیروز است .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10677
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.