تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
صدای مردم:

آگهی جنجالی هتل پنج ستاره کنگان / آیا این عناوین شغلی حق مردم منطقه است؟

  • کد خبر : 10636
  • 19 تیر 1400 - 13:41
آگهی جنجالی هتل پنج ستاره کنگان / آیا این عناوین شغلی حق مردم منطقه است؟
نیم نگاهی ساده به آگهی استخدام هتل پنج ستاره کنگان تنها گویای یک مساله می تواند باشد: توهین و به تمسخر گرفتن مردم منطقه که حق درصد بالایی از آنها مشغول شدن در این مشاغل رده پایین نیست و نبوده است.

به گزارش امواج نیوز : نیم نگاهی ساده به آگهی استخدام هتل پنج ستاره کنگان تنها گویای یک مساله می تواند باشد: توهین و به تمسخر گرفتن مردم منطقه که حق درصد بالایی از آنها مشغول شدن در این مشاغل رده پایین نیست و نبوده است.

نکته مهم: از آغاز شروع به کار این هتل و اولین آگهی جذب نیروی آن چند سال می گذرد، بسیاری از همشهریان ما در این چند سال با تماس های مکرر از مسئولان این هتل برای استخدام و با حضور در وقت معین مورد آزمون و‌ مصاحبه حضوری قرار گرفتند و‌ بار ها این تماس ها برای این افراد تکرار و تکرار شد.

توجیحات مختلفی برای این بی برنامگی به مردم در بازه های مختلف داده شد که البته به هیچ عنوان قانع کننده نبود.

در جایی نیز به ابهامات مردم اینگونه پاسخ داده شد: این هتل به فارغ التحصیلان رشته های هتلداری نیازمند است که در شهرستان نداریم!

آقایان مسئول شما چهار سال برای پرورش نیروی بومی در آموزشگاه های آزاد و‌ معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به علاوه دانشگاه ها زمان داشتید اما به مردم اعلام نکردید تا این آمادگی را در خود ایجاد کنند.

سوال مهم : آیا این هتل پنج ستاره عناوین شغلی که نیاز دارد به همین تعداد اندک و همین مشاغل ابتدایی خلاصه می شود؟

مشاغلی از جمله : مدیر مالی کارمند مالی و‌حسابدار، مدیر بازاریابی و فروش ،مدیر اجرایی،مدیر تدارکات، مدیر یخش آی تی، مدیر روابط عمومی و … که هر کدام از این بخش ها نیاز به تعداد زیادی کارمند و حتی برنامه ریز دارند هم دارند.

کلیه این عناوین شغلی از الزامات هر هتل علی الخصوص هتلی که در معرفی آن عنوان پنج ستاره را به کار می بریم می باشد .

حال دو حالت وجود دارد :

اول اینکه این آگهی اولین و آخرین آگهی استخدام این هتل برای جذب نیروی بومی است که به نوعی یک توهین به مردم تلقی شده و قابل اغماض نمی باشد .

و دوم اینکه در یک حالت خوشبینانه از این زاویه به موضوع نگاه کنیم که در قدم بعدی مدیریت این هتل سایر نیروهای مهم و‌ کلیدی خود را نیز از همین مردم جذب نموده و اقدام به تامین نیرو از خارج از منطقه نمی نماید .

باید منتظر باشیم تا ببینیم مدیران‌ و مسئولان هتل و همچنین مسئولین ما در فرمانداری چه توضیحی در پاسخ به ابهامات در این خصوص برای مردم عزیز دارند .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10636
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.