تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
داغ های مجازی:

سخنگوی سازمان غذا و دارو: جذب فلزات در برخی افراد ربطی به واکسن کرونا ندارد

  • کد خبر : 10515
  • 13 خرداد 1400 - 12:46
سخنگوی سازمان غذا و دارو: جذب فلزات در برخی افراد ربطی به واکسن کرونا ندارد
هیچ نکته منفی یا توانایی مثبتی هم محسوب نمی‌شود، خطایی که یوتیوب و برخی شبکه های مجازی انجام دادند حذف این تصاویر در ماه‌های اخیر بود، یقینا واکسن شاهراه رهایی از کروناست!

امواج نیوز : کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در رشته توئیتی نوشت:بدن برخی افراد می‌تواند کم و بیش فلزات بخصوص آهن را به خود جذب کند و این موضوع هیچ ربطی به واکسن ندارد، هیچ نکته منفی یا توانایی مثبتی هم محسوب نمی‌شود، خطایی که یوتیوب و برخی شبکه های مجازی انجام دادند حذف این تصاویر در ماه‌های اخیر بود، یقینا واکسن شاهراه رهایی از کروناست!

این موضوع ناشایع نیست، ممکن است حتی خود شما هم چنین باشید بدون اینکه ارتباطی به واکسن زدن شما داشته باشد، ممکن است برخی ازین تصاویر فیک باشد ولی این قاعده عام نیست، چه واکسن زده باشید از هر نوعی چه نزده باشید این موضوع ممکن است در مورد شما یا برخی اطرافیان صادق باشد، واکسن بزنید.

چنانکه بسیاری از کسانی که واکسن کرونا زده اند چنین موردی را ندارند و اما چه بسیار که واکسن نزده اند و چنین اند، فایزر و مدرنا و آسترزنکا و سینوفارم و اسپوتنیک هم ندارد، اراجیفی هم که می شنوید زاییده اذهان بیمار و مالیخولیایی است، راه نجات بشر از کرونا و مکافات آن واکسن است./ایرنا

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10515

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.