تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۹فقره سرقت در کنگان

  • کد خبر : 10441
  • 21 اردیبهشت 1400 - 13:44
انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کشف ۹فقره سرقت در کنگان
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از انهدام باند سارقین اماکن خصوصی و دستگیری 2سارق، 4مالخر و کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش امواج نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از انهدام باند سارقین اماکن خصوصی و دستگیری ۲سارق، ۴مالخر و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “رهام رضایی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در بیان جزئیات این خبر،اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح این شهرستان،موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه سرقت و تحقیقات تخصصی، موفق شدند ۲ سارق و۴مالخر را شناسایی و طی یک عملیات هماهنگ آنان را در مخفیگاه شان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه را در محل کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در ابتدا بزه انتسابی را انکار ،که پس از مشاهده ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و در مجموع به ۹ فقره سرقت(۴فقره منزل،۲فقره مغازه،۲فقره اماکن خصوصی و یک فقره معابر) معترف شدند،تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10441
  • منبع : پایگاه خبری پلیس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.