تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
صرفا جهت اطلاع!

عمکرد یکساله شیخ در هاله ای از ابهام!

  • کد خبر : 10384
  • 30 فروردین 1400 - 9:33
عمکرد یکساله شیخ در هاله ای از ابهام!
لزوم اعلام عملکرد یکساله نماینده مجلس و بیان اهداف بلند مدت وی پس از گذشت یکسال از حضور ایشان در بهارستان هر روز بیشتر به چشم می آید.

اختصاصی امواج نیوز: لزوم اعلام عملکرد یکساله نماینده مجلس و بیان اهداف بلند مدت وی پس از گذشت یکسال از حضور ایشان در بهارستان هر روز بیشتر به چشم می آید.

آیا تا به امروز، شیخ ما پس از حضور یکساله خود در مجلس؛ طرح، برنامه و اهداف مشخصی در جهت توسعه هر چه بیشتر منطقه و هموار کردن موانع و مشکلات دارد؟

آنچه مسلم است قطعا می تواند این باشد که یکسال زمان کمی برای حرکت رو به رشد در این منطقه نیست و در طول همین مدت زمان نیز می توان بسیاری از موانع رشد در منطقه را هموار کرد و بسوی آینده روشن گام برداشت.

در آغازین روزهای ورود شیخ به بهارستان بسیاری از مسائل مهمی که به شدت لزوم پیگیری شیخ در خصوص آنها لازم بود به طور شفاف و دقیق مطرح شد و شیخ نیز به مردم قول تلاش پیگیری مداوم داد.

اکنون با گذشت یکسال و اندی به جرات میتوان گفت تا این تاریخ حتی پرونده بسیاری از این موارد بسته مانده و شاید همچنان در بایگانی برنامه های آینده شیخ خاک میخورد!

اگر پاسخ شیخ در خصوص این سوال که دستاورد او‌ در طول یکسال چه می تواند باشد اینست که یکسال زمان کمی است در جواب باید این نکات را یادآور شد که: که اگر اینگونه است حتما یکسال اول برای آمادگی است، سال دوم هم برای شناخت مسائل و سال سوم هم اندکی انجام کار و سال چهارم هم سال بررسی است!! پس با این حساب زمانی برای عملی کردن برنامه ها وجود ندارد.

حداقل انتظاری که از این شیخ عزیز میرفت این بود که پس از گذشت یکسال با وجود گلایه های بسیاری که از بیمارستان کنگان وجود دارد تنها در این خصوص می توانست فعالیت ملموسی داشته باشد که متاسفانه در حد همان حرکت های ساده ابتدایی ماند!

در بحث های مهم دیگری همچون اشتغال نیز همچنان اندر خم یک کوچه مانده ایم و حرکتی در خور شان مردم این منطقه نمیبینیم. وعده استفاده از نخبگان در پست های کلیدی صنعت در منطقه نیز همچنان در حد همان وعده باقی است…

از لزوم استفاده از تفکرات نخبگان و صاحب نظران جوان منطقه توسط شیخ هم همچنان خبری در دست نیست! و بسیاری از موارد ریز و درشت دیگر که احتمالا هنوز مجوز گنجایش در برنامه های اجرایی شیخ را دریافت نکرده است .

الزامی است روابط عمومی دفتر نماینده هر چه سریعتر یک جمع بندی منظم از برنامه های اجرایی تا امروز به همراه اسناد معتبر و دقیق و همچنین چشم اندازی واضح از سه سال باقیمانده حضور شیخ در بهارستان به مردم منطقه ارائه داده تا ابهامات موجود رفع شود ، چرا که امروز آینده ما و فرزندان ما در گرو‌ تلاش های ایشان که انتخابی از سوی ما در بهارستان می باشد است .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10384
  • نویسنده : راضیه محمدی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.