تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
امام جمعه شهرستان کنگان:

وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان را دریابند / در سه ماه گذشته دومین بار است دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دچار خرابی می شود

  • کد خبر : 10377
  • 22 فروردین 1400 - 18:42
وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان را دریابند / در سه ماه گذشته دومین بار است دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دچار خرابی می شود
وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان را دریابند / در سه ماه گذشته دومین بار است دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دچار خرابی می شود / خرابی های مکرر سی تی اسکن و سرگردانی مراجعین ، بازی با جان مردم و زیبنده شهرستانی که قلب تپنده انرژی اقتصادی کشور است ، نیست

امواج نیوز: حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی با انتقاد از خرابی های مکرر دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: دستگاه سی تی اسکن یکی از نیازهای مبرم بیمارستان این شهر است.

وی افزود: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توجه به شرایط خاص شهرستان صنعتی کنگان و مراجعات مکرر مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر و برخی شهرستان های استان فارس و هرمزگان به بیمارستان امام خمینی بعنوان قطب درمان چاره اندیشی اساسی کند.

امام جمعه شهرستان کنگان تصریح کرد: در سه ماه گذشته و در شرایط دشوار کرونایی که نیاز به سی تی اسکن مبرم است این دومین بار است که این دستگاه دچار مشکل شده است.

محمودی اظهار داشت: حسب شهادت کارشناسان افزون بر ده سال از عمر این دستگاه گذشته و تعمیر دیگر جوابگو نیست.

وی گفت: تعمیرات بمنزله تسکین موقت است و در شرایطی که جان مردم در خطر است نمی شود ساده از کنار این مسئله گذشت.

امام جمعه با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از خدمات بیمارستان مربوط به حوزه صنعت است بیان کرد: وزارت نفت و مجموعه صنعت با کمک به وزارت بهداشت و دلنشگاه علوم پزشکی بوشهر دستگاه سی تی اسکن جدید و پیشرفته برای این قطب درمانی خریداری کنند.

محمودی تاکید کرد: زیبنده نیست شهرستانی که قلب تپنده انرژی اقتصادی کشور است مردمانش از امکانات مختلف از جمله درمان محروم و در مضیقه و مشقت باشند.

وی در پایان از پیگیری و تلاش رییس، مدیر و کادر درمان و مدافعان سلامت در بیمارستان به رغم همه محدودیت ها و مشکلات تشکر کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10377

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.