تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
اختصاصی:

برابری قیمت رهن و اجاره در تهران و کنگان!

  • کد خبر : 10365
  • 24 فروردین 1400 - 9:12
برابری قیمت رهن و اجاره در تهران و کنگان!
شاهکار جدید ناظرین همیشه غایب بر قیمت ها! مستاجرین در این اوضاع نابسامان به کجا باید پناه ببرند؟

امواج نیوز: شاهکار جدید ناظرین همیشه غایب بر قیمت ها! مستاجرین در این اوضاع نابسامان به کجا باید پناه ببرند؟

پس از گذشت سالیان سال از بیداد قیمت های رهن و‌اجاره در کنگان بی نظارتی بر این اصناف همچنان بیداد می کند و در این میان این مستاجرین هستند که باید تاوان بی مسئولیتی مسئولین زیربط را بدهند!

با اندکی تامل میتوان در یافت ساماندهی نرخ های رهن و اجاره در کنگان با توجه به وسعت و جمعیت آن چندان هم کار سختی نیست و تنها ابزار لازمه در این راستا شاید همان خواست اصناف مربوطه ناظر بر شرایط است.

در خصوص اعطای نرخنامه به بنگاه ها نیز اگر نظارت درستی صورت گرفته بود شاید تا به امروز شرایط به مراتب بهتری را شاهد می بودیم.

تعداد بسیار از حد گذشته بنگاه های املاک نیز خود مزید بر علت شده است تا هر کدام از بنگاه های مازاد که تعدادشان اندک هم نیست، مستاجرین را ابزاری برای کسب درآمد خود کنند!

اینکه چگونه‌ در شهری به مانند کنگان به این رقم از بنگاه ها مجوز فعالیت داده شده است نیز خود جای تامل بسیار دارد که اساس اعطای این همه مجوز چه بوده است؟

با توجه به درخواست های مکرر مردم طی سالیان اخیر و بیداد نرخ های بالای رهن و‌ اجاره امید است تمامی ترگان های مربوطه پس از چندین سال بالاخره طلسم سکوت و بی تفاوتی خود را شکسته و به داد مردم برسند و در این میان بیشتر از همه از اتاق اصناف کنگان در کنترل اوضاع توقع می رود که تا کنون حرکت ملموسی از جانب اصناف دیده نشده است .

 

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10365
  • نویسنده : نوید کاردان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.