تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
اختصاصی:

مردم ، مشاور برگزیده شیخ در امور اشتغال را چگونه فردی می بینند؟

  • کد خبر : 10353
  • 15 فروردین 1400 - 10:30
مردم ، مشاور برگزیده شیخ در امور اشتغال را چگونه فردی می بینند؟
مردم ، مشاور برگزیده شیخ در امور اشتغال را چگونه فردی می بینند؟ آیا این انتخاب، شیخ را در نگاه مردم مقبول تر از قبل خواهد کرد؟

امواج نیوز : آیا این انتخاب، شیخ را در نگاه مردم مقبول تر از قبل خواهد کرد؟ پر واضح است شیخی که چند صباحی است سکان نمایندگی مردم شهرستان های کنگان دیر ،عسلویه و جم را در مجلس بدست گرفته است هر گونه عملکردی که در این بازه زمانی از خود به جای بگذارد نمادی از هوش ، توانایی و قدرت او در حل مسائل و یا بلعکس است.

نکته بسیار مهمی که نباید از نگاه ها دور بماند انتخاب افرادی است که در کنار شیخ و دوشادوش او و حتی گاهی میتوان گفت جلوتر از او این سکان را هدایت می کنند!

از افرادی که کوچکترین و ساده ترین امور مربوطه را در دست گرفته اند تا افرادی که مشغول انجام کلیدی ترین وظایف محوله هستند همه و همه مواردی هستند که شیخ موظف است با حساسیت و توجه بسیار به انتخاب آنها بپردازد و در نهایت به انتخاب اشخاصی بپردازد که جدای از هر چیزی استعداد و‌ توانایی لازم را در انجام امور داشته و در برقراری روابط حسنه و‌‌ مثبت با مردم فرد موفقی باشد.

اما قطعا الزامی است شخصی که بعنوان مشاور در کنار این نماینده مجلس قرار می گیرد آنهم در چنان سمت حساسی (مشاور در امور اشتغال مردم منطقه) از تبحر و توانایی، درک مناسب شرایط، شناخت کامل استعداد های جوانان نخبه منطقه که سالهاست بیکار و یا در مشاغل نامناسب مشغول به کار هستند، تعامل مناسب با جوانان و‌ نخبگان از گذشته تا کنون، ارتباط شایسته و‌مداوم توام با شناخت و علم کافی با مدیران صنعت و‌ پترپشیمی های منطقه، شناخت کامل و کافی از ظرفیت های موجود و بسیاری از موارد مهم و‌ کلیدی اینچنینی برخوردار باشد.

صد البته رضایت مردم از گذشته تا کنون و تایید ایشان بعنوان یک فرد شایسته در این سمت نیز در تایید انتخاب شیخ از سوی مردم اهمیت فراوانی دارد.

باید دید عملکرد این فرد در آینده تا چه میزان می تواند بر زخم‌های ناشی از مشکلاتی که نابسامانی های ناشی از عدم اشتغالی که حق مسلم بسیاری از جوانان بوده است مرهم بگذارد!

آنچه بسیار شایسته است در این بحبوبه مورد توجه قرار گیرد اینست که مردم منطقه فرصتی برای آزمون و خطای شیخی که برای بار دوم پای با این عرصه می گذارد ندارند و اینبار هر گونه کم کاری و اشتباهی در مورد مساله مهمی همچون اشتغال را گناهی نابخشودنی می دانند.

در پایان باید دید منتخب شیخ در این وظیفه خطیر تا چه اندازه میتواند موفق باشد و رضایت مردم را کسب نماید، باشد که بتوانیم شاهد آبادانی این منطقه و حل مشکل پیچیده اشتغال که حق مسلم تک تک این مردم است باشیم.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10353

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. سلام و درود.
    من بعنوان نفربومی شرکت در به مدت ۴سال بعنوان نیروی فنی درفاز۱۳مشغول به کار بودم و با توجه به بهره برداری فاز و مستقر شدن شرکت کارفرما یعنی spgcاخراج شدم و الان دستم به هیچ جا بند نیست و نمیدانم اعتراضم رو پیش چه کسی ببرم هیچکس جوابگو و پیگیر نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.