تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
صدای مردم:

از چاله های خیابان تا سرعت گیرهای جدید و‌ دردسر زا!

  • کد خبر : 10344
  • 16 فروردین 1400 - 10:14
از چاله های خیابان تا سرعت گیرهای جدید و‌ دردسر زا!
دیر زمانی است در سطح خیابان های شهر کنگان با چاله ها و‌خرابی های متعددی مواجه هستیم که بسیاری از آنها جدای از مشکلات دیگر ، تا کنون آسیب های جدی به وسایل نقلیه وارد کرده است.

به گزارش امواج نیوز: از چاله های خیابان تا سرعت گیرهای جدید و‌ دردسر زا! معاونت فنی و عمرانی شهرداری کنگان در این خصوص چه توضیحاتی دارد؟

دیر زمانی است در سطح خیابان های شهر کنگان با چاله ها و‌خرابی های متعددی مواجه هستیم که بسیاری از آنها جدای از مشکلات دیگر ، تا کنون آسیب های جدی به وسایل نقلیه وارد کرده است.

با توجه به افزایش قیمت خودروها در سال های اخیر که به موازات آن قیمت قطعات خودرو نیز افزایش یافته ، هر کدام از این چاله های خیابانی یک تهدید جدی برای سلامت خودروها هستند ، خودروهایی که بعضا بسیاری از آنها از محصولات بسیار آسیب پذیر ایرانی نیز هستند.

با توجه به تورم و‌گرانی در وضع موجود آیا شایسته است صاحبان خودروها روزانه درگیر خسارات ناشی از این خرابی ها باشند ؟ خرابی هایی که با اندکی توجه و برنامه ریزی میتوانند در اسرع وقت رفع شوند.

از معاونت فنی و عمرانی شهرداری کنگان انتظار میرود آندسته از خرابی هایی که باید توسط این نهاد برطرف شود را لیست کرده و در دستور کار خود قرار دهد ، همچنین الزامی است سایر نهادهایی که باعث این خرابی شده اند نیز دست به کار شده و برای حل این معضل چاره اندیشی کنند.

اما مساله دیگری که اینروزها مردم را بسیار عاصی کرده است اضافه کردن دست انداز های جدید و دردسرهای ناشی از آن ، از تصادفات گرفته تا آسیب های جدی که به خودروها وارد کرده است همه و همه مردم را سرگردان کرده است در مورد اضافه شدن این دست اندازها و تصادفات و درسرهای ناشی از آن نیز لازم است شورای ترافیک و هر نهاد زیربط دیگر پاسخگو باشد .

بی توجهی به تعمییرات آسفالت های بی کیفیت و‌ چاله هایی که به مرور ایجاد شده است و ایجاد دست اندازهای غیرکارشناسی ، از یک سو باعث شده است مردم متحمل هزینه های سرسام آور شده و از سویی دیگر باعث تصادفات و خسارات جانی و‌ مالی که ناشی از ترمزهای ناگهانی در مسیر این خرابی ها و دست انداز ها است باشند.

در پایان امید است شهرداری و سایر نهادهایی که در این امر دخیل بوده اند هر چه زودتر کار خود را از مکان های پر تردد شهر شروع کرده و بیش از این باعث خسارت شهروندان نشوند.

با توجه به گلایه های زیاد و مداوم شهروندان از عدم توجه به مرمت این خرابی ها و بی توجهی واحد عمران و شهرسازی در شهرداری به این اعتراضات و تماس های مردمی امید است این دستگاه مربوطه هر چه سریعتر پاسخگوی شهروندان عزیز باشد .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10344

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.