تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

باز شدن گره سه فقره قتل شهروندان کنگانی توسط دادستان بوشهر

  • کد خبر : 10325
  • 29 اسفند 1399 - 14:45
باز شدن گره سه فقره قتل شهروندان کنگانی توسط دادستان بوشهر
شب گذشته قتل یک خانواده پنج نفره به همراه یک فرد دیگر در شهر کنگان استان بوشهر، مردم را در بهت فرو برد، این در حالی است که هفته گذشته نیز فرد دیگری در همین شهر به قتل رسیده بود

امواج نیوز: شب گذشته قتل یک خانواده پنج نفره به همراه یک فرد دیگر در شهر کنگان استان بوشهر، افکار عمومی را در بهت فرو برد، این در حالی است که هفته گذشته نیز فرد دیگری در همین شهر به قتل رسیده بود.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر در خصوص این قتل ها اظهار داشت: بررسی های اولیه ما نشان می دهد که قاتل هر سه رویداد جداگانه انجام شده که منجر به کشته شدن هفت شهروند کنگانی شده، یک نفر است.

علی حسن پور ادامه داد: این متهم در دهه هفتاد مرتکب قتل شده که توانسته بود رضایت خانواده مقتول را جلب کند اما پس از آن به دلیل حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از کشورهای همسایه به ۲۰ سال زندان محکوم شد.

وی بیان کرد: این قاتل ، پسرعموی خانواده ای است که شب گذشته با اسحله گرم دحتر عموهای ۲۱، ۱۸ و ۱۴ ساله ، مادر بزرگ ۷۵ ساله آنها و یک جوان ۲۱ ساله که قصد ازدواج با یکی از این دختران خانواده را داشته را به قتل رسانده است.

دادستان بوشهر بیان کرد: در شب گذشته همین فرد، اقدام به قتل دیگری در شهر کنگان کرده و فردی دیگر را با اسحله گرم کشته است.

حسن پور بیان کرد: در هفته گذشته نیز فردی در شهر کنگان به قتل رسیده که بررسی ها، نشان می دهد قاتل این فرد ، همان قاتل شب گذشته ۶ شهروند کنگانی است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10325
  • نویسنده : سوک

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.