تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

جزئیات قتل دسته‌جمعی یک خانواده در کنگان

  • کد خبر : 10320
  • 29 اسفند 1399 - 11:51
جزئیات قتل دسته‌جمعی یک خانواده در کنگان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر، جزئیاتی از قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده در کنگان را اعلام کرد.

به گزارش امواج نیوز، علی حسن‌پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان کنگان به قتل رسیدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: قاتل پنج نفر از شهروندان کنگانی شناسایی شده و اقدامات لازم جهت دستگیری نامبرده در حال انجام است.

وی افزود: مقتولان شامل سه دختر ۲۱،۱۸ و ۱۴ ساله و مادربزرگ ۷۵ ساله آنها و یک جوان ۲۱ ساله بوده که در زمان قتل در منزل مقتولان حضور داشته و گفته می‌شود قصد ازدواج با یکی از این دختران داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر خاطرنشان کرد: قاتل از بستگان مقتولان بوده و انگیزه قتل با بررسی صورت‌گرفته تا این لحظه نارضایتی شدید قاتل از نحوه رفتار عملکرد این خانواده بوده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه عامل حادثه خونین قتل اعضای یک خانواده در شهر کنگان شناسایی شده است

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه عامل حادثه خونین قتل اعضای یک خانواده در شهر کنگان شناسایی شده است. گفت: قاتل پسر عموی این خانواده است که ساعت حدود ۲۱ شب گذشته ۲۹ اسفند با ورود به این منزل با اسلحه جنگی کلاشینکف مادر بزرگ، سه خواهر و یک جوان خواستگار یکی از دخترهای خانواده را به قتل رسانده و متواری شده است.

سرهنگ رهام رضایی تصریح کرد: متهم سابقه ارتکاب قتل در سال ۷۳ را داشته و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز ۲۰ سال سابقه زندان داشته است.

 

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10320

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.