تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
صدای مردم:

شلوغ ترین خیابان دنیا در کنگان؟!

  • کد خبر : 10266
  • 09 اسفند 1399 - 8:41
شلوغ ترین خیابان دنیا در کنگان؟!
دوست خوش ذوق ما می گفت "دیشب رفتم شلوغ ترین خیابان دنیا ! هم کلی پشت ترافیک موندم، هم دود خوردم و هم اعصابم جابجا شد".

امواج نیوز – نوید کاردان: گفتم مگه تو دیشب خارج کشور بودی؟ حالا کجا بودی؟ شیکاگو؟ لندن؟ سانفرانسیسکو؟ یا همین خیابان ساحلی کنگان؟ نگاه عاقل اندر سفیه به من کرد و گفت: آخه به قیافه من می خوره که از دروازه قرآن کنگان، جلوتر رفته باشم؟! بابا دارم از خیابان وحدت و ابوذر و هفده شهریور خودمون میگم، مگه شلوغ تر این خیابانها هم در دنیا داریم؟!

وقتی فکر کردم دیدم زیاد هم بیراه نمیگه! خیابان وحدت به خصوص خیابان ابوذر شاید از برخی جهات، شلوغ ترین خیابان دنیا باشد؛ از این جهت که تمام امکاناتی که لازم است در یک شهر باشد همه آنها در این خیابان و خیابان های اطراف آن و کوچه پس کوچه های آن موجود است.واقعا با کدام منطق یک درمانگاه مهم و‌کلیدی را به این خیابان منتقل کرده اند الله اعلم !

خیابان هفده شهریور را که برایت نگویم ! گاهی فکر میکنم که اصلا با وجود عرض کم ابتدای آن و تمرکز کلی پزشک و متخصص و ازدحام غیر تحمل و سرسام آور آن باید درش را تخته کرد و نفسی از سر آسودگی کشید !

و صد البته گاهی هم فکر میکنم شورای ترافیک و شهرداری و راهنمایی رانندگی و‌ سایر سازمان هایی که این وسط میتوانستند کاری انجام بدهند و ندادند یا در خواب ناز هستند یا اصلا وجود ندارند .

از بقیه سازمان های مرتبط که بگذریم شاید اگر پلیس راهنمایی و‌ رانندگی یک هفته تمام تمرکز خود را بر روی جریمه پارک های دوبل و نامناسب در این خیابان های شلوغ بگذارد ، برای همیشه میتوانیم با بی نظمی در این خیابان ها خداحافظی کنیم .

وقتی حرف از تمرکز میزنیم در واقع منظورمان همان تمرکز محکمی هست که پلیس روی جریمه های ناشی از نبستن کمربند و امثال اینها در شهر می گذارد !

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10266

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.