تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
قابل توجه مسئولین شهرستان کنگان و نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر؛

بیمارستان کنگان رادیولوژیست ندارد/ بیماران باید به شهرهای دیگر اعزام شوند

  • کد خبر : 10135
  • 14 آذر 1399 - 9:39
بیمارستان کنگان رادیولوژیست ندارد/ بیماران باید به شهرهای دیگر اعزام شوند
قابل توجه مسئولین شهرستان کنگان و نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر:بیمارستان کنگان رادیولوژیست ندارد/ بیماران باید به شهرهای دیگر اعزام شوند

امواج نیوز: بیمارانی که امروز برای انجام ام آر آی، سی تی اسکن با تزریق و سونوگرافی به بیمارستان امام خمینی کنگان مراجعه کرده اند در کمال تعجب با نبود متخصص رادیولوژیست مواجه شدند. مسئولین بیمارستان کنگان در پاسخ به این موضوع از عدم وجود متخصص رادیولوژیست در این مرکز درمانی گفته اند و تنها راه را استفاده از متخصصین شهرستان های مجاور یا اعزام بیماران به شهرهای دیگر عنوان کرده اند.

با توجه به حجم بالای مراجعین بیمارستان کنگان برای استفاده از سی تی اسکن، ام آر آی و سونوگرافی ، نبود متخصص رادیولوژیست در قطب درمان جنوب استان بوشهر، یک معضل بزرگ محسوب می شود و این موضوع قابل توجیه نیست.

دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین منطقه باید هرچه سریع تر به فکر حل این موضوع باشند.

هم اکنون بیمارستان دیر دارای ۲ متخصص رادیولوژیست می باشد؛ با توجه به حجم مراجعین آن مرکز درمانی در قیاس با بیمارستان کنگان که بار مراجعین ام آر آی و سی تی اسکن و سونوگرافی و … را به دوش می کشد، عدم اختصاص رادیولوژیست به بیمارستان کنگان، یک بدسلیقگی کامل از جانب دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر است.

از نماینده محترم مجلس و همچنین فرماندار شهرستان کنگان و رئیس شورای اسلامی شهر کنگان تقاضا می شود این خواسته بجا و مطالبه به حق مردمی را پیگیری نمایند. واقعا توزیع متخصص و اختصاص آنها به مراکز درمانی بر اساس کدام معیار صورت میگیرد که بیمارستان امام خمینی فاقد رادیولوژیست است؟

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10135

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.