تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
هواشناسی:

بارش پراکنده برای برخی نقاط بوشهر پیش‌‎بینی شد

  • کد خبر : 10044
  • 15 آبان 1399 - 13:36
بارش پراکنده برای برخی نقاط بوشهر پیش‌‎بینی شد
هواشناسی بوشهر برای برخی نقاط این استان،بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی کرد.

امواج نیوز: کارشناس اداره کل هواشنای استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز تا اواسط هفته آینده جهت وزش باد بر روی دریا و سواحل استان بیشتر جنوبی خواهد بود که فردا (جمعه) بر سرعت آن در قسمت شمالی خلیج فارس افزوده خواهد شد.

هادی سالاری ادامه داد: همچنین انتظار می‌رود از جمعه بر تراکم ابر‌ها در آسمان استان افزوده شود و وقوع بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد در برخی از نقاط دور از انتظار نخواهد بود.

او، آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، هنگام صبح در برخی نقاط مه رقیق و از فردا در قسمت‌های شمالی و مرکزی افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد.

این کارشناس هواشناسی افزود: جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از فردا در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان در فاصله از ساحل گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سالاری بیان کرد: ارتفاع موج هم امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی در فاصله دور از ساحل ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

او همچنین عنوان کرد: در شبانه روز گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۳۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر‌ها بوده‌اند و کم‌ترین دما با ۱۲ درجه سلسیوس از ایستگاه بهرگان گزارش شده است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10044
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.