تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

پیام امام جمعه کنگان بمناسبت حادثه آتش سوزی اسکله

  • کد خبر : 1176
  • 03 مرداد 1396 - 0:52
پیام امام جمعه کنگان بمناسبت حادثه آتش سوزی اسکله
خبر تلخ آتش سوزی اسکله کنگان و خسارت های وارده، دهها و بلکه صدها نفر از برادران ایمانی و شهروندان عزیز کنگانی انسانی را جریحه دار کرد.

به گزارش امواج نیوز،خبر تلخ آتش سوزی اسکله کنگان و خسارت های وارده، دهها و بلکه صدها نفر از برادران ایمانی و شهروندان عزیز کنگانی انسانی را جریحه دار کرد.
حقیر در لحظات اولیه حادثه دلخراش ضمن اطلاع رسانی به مقامات ارشد استانی ، شهرستان های همجوار و شرکت های نفتی، توفیق حضور در صحنه و شنیدن درد دل های آسیب دیدگان داشته و شاهد ایثار و فداکاری اقشار مختلف مردم بوده ام.
لازم می‌دانم صمیمانه از همدلی مردم و مسئولان بویژه جوانان ، نیروهای جان برکف آتش نشانی در جنوب استان و شرکت ها ، نیروهای نظامی ، انتظامی ، سپاهی ، بسیجی ، دریابانی ، خبرنگاران و عکاسان ، مسئولان محلی و همه کسانی که در این حادثه تلخ و آزمون سخت با حضور فیزیکی ، با بیان و بنان برای التیام آسیب دیدگان کمک کرده اند و به یاری آنان شتافتند، و بالاخص از پیام های تسلی بخش و همراه با عنایت حضرات آیات صفایی بوشهری و حسینی بوشهری صمیمانه تشکر نمایم.
لازم دانسته از مراتب همدردی و پیگیری جبران خسارت از سوی حضرات آیات و نمایندگان محترم ولی فقیه در استان و نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری حسینی بوشهری و صفایی بوشهری و از مقامات ارشد اجرایی استاندار محترم و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ، نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی ، مقامات محلی سپاسگزاری نمایم.

احداث یک اسکله تجاری برای کنگان اجتناب ناپذیر است
همانگونه که حقیر مکرر در خطبه های نماز جمعه ، شورای اداری و دیدار با مقامات ارشد کشوری و استانی یادآور شدم، احداث اسکله تجاری در بندر کنگان یک ضرورت اجتناب ناپذیر ، از حقوق و مطالبات بحق مردم این خطه است و همین جا مصرانه از مقامات کشوری و استانی بویژه مجموعه صنعت می خواهم تا نسبت به احداث اسکله تجاری در خور شان مردم این خطه ، اقدام عاجل نمایند.

محمود محمودی
امام جمعه کنگان

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=1176

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.