تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کمبود اعتبار پروژه پلاژ را متوقف کرد

فرماندار کنگان : پیگیر پلاژ بانوان هستیم

  • کد خبر : 5283
  • 05 شهریور 1397 - 19:10
فرماندار کنگان : پیگیر پلاژ بانوان هستیم

به مناسبت هفته دولت، فرماندار شهرستان کنگان نشستی با بانوان فعال اجتماعی برگزار کرد.

اختصاصی امواج نیوز، فتح الله نوروزی فرماندار کنگان در جمع بانوان بیان کرد: تقویت خودباوری و اطلاع رسانی مثبت و مفید رسانه ها و همچنین وجود شهروند مسئولیت پذیر موجب حل بسیاری از مسائل خواهد شد.
فرماندار کنگان، بانوان را از ارکان اساسی جامعه دانست و نقش آنها به عنوان مادر، همسر و خواهر و ایفای آن ها به بهترین شکل را در موفقیت های جامعه و توسعه شهری تاثیر گذار قلمداد کرد.
وی با بیان اینکه مطالبه گری حق هر شهروند است اظهار داشت: تلاش شهروندان و مشارکت پذیری آنان و استفاده از استعداد جوانان موجب پویایی و رشد کنگان می گردد که در همین راستا طرح توانمند سازی بانوان روستایی اجرایی گردیده و توانمند سازی بانوان کنگان در دستور کار قرار گرفته است.
افتتاح اولین زمین ورزشی بانوان در شهر بنک، عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان در این شهر، پارک و زمین ساحلی ویژه بانوان در شهر کنگان و برگزاری دوره های آموزشی تقویت کارآفرینی برای بانوان از جمله پروژه های هفته دولت ویژه بانوان بود، که در این نشست عنوان شد.
این مقام سیاسی شهرستان از سهم نابرابری بانوان در جذب شرکت های منطقه ابراز تاسف کرد و در ادامه گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در راستای بهره گیری از سهمیه بومی برای اشتغال آقایان، ظرفیت اشتغال بانوان در شرکت های منطقه به ویژه سایت ۲ وجود ندارد که این موضوع خوش آیند بانوان نبوده و نیست.
فرماندار خاطر نشان کرد: با وجود تلاشی که برای ساخت پلاژ بانوان در کنگان با همکاری شهرداری صورت گرفته بود اما بدلیل کمبود اعتبارات این پروژه لغو شد که مجددا پیگیری خواهد شد.
نوروزی گفت: تمام مسائل و مشکلات گفته شده بدلیل طولانی بودن فرآیند کاری و کمبود اعتبارات قابل حل نیست با این وجود مصر هستیم به بررسی اکثریت آن ها بپردازد.
فرماندار کنگان گفت: نمایشگاه آثار صنایع دستی از ظرفیت های کاری بانوان را ایجاد کرده ایم.
در این نشست فرماندار شهرستان کنگان از عملیات اجرایی ۹ فضای آموزشی در منطقه خبر داد.

خبرنگار: فاطمه حاجیانی

عکاس: رضا زیارتی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5283

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.